"Máme na dresy velmi pozitivní ohlasy, proto věříme, že zájem veřejnosti bude v závěru dražby značný," je optimistou Tomáš Melzer, marketingový manažer PSG Zlín.

Jsou všechny dresy opravdu ze zápasu s Hradcem Králové, tedy hrané?
Ano, draží se pouze dresy hráčů, kteří byli na výroční utkání v sestavě. Jen dvojice Štůrala a Karafiát zasáhla pouze do rozcvičky.

Největší zájem mezi fanoušky byl o dres Petra Čajánka. Ten z poslední sezony stál v řádu desetitisíců korun.

Brankář Kašík při děkovačce hodil svůj dres do publika. Jak jste vyřešili tento problém?
Libor měl nachystány na utkání dva dresy, během druhé přestávky si dresy převlékl a poté vyhodil do publika dres, ve kterém odchytal jen třetí třetinu. Věděli jsme dopředu, že v případě vítězství měl v plánu hodit dres fanouškům. Byli jsme na to připraveni. (úsměv) Všechny dresy jsou opravdu hrané.

Jak naložíte s výtěžkem dražby?
Zatím nemáme určeno, na co peníze využijeme. V únoru, před utkáním se Spartou, budeme předávat peníze projektu „Pomáháme onkologii", který nyní jako klub podporujeme. Jedna z možností je navýšení podpory právě tohoto projektu.

Po kolikáté již dochází k dražbě dresů hráčů PSG?
Hrané dresy dražíme pravidelně od sezony 2011/12, většinou aukce probíhají na začátku následujících sezon a v dražbě je žlutá nebo modrá varianta dresů. Letos se jedná již o druhou dražbu, na začátku sezony měli fanoušci možnost získat v aukci dres zlínských legend ze zahájení sezony.

Kolik fanoušci nejvíce utratili – celkově a za jeden dres?
Celkovou částku nejsem schopen říci. V jednotlivcích však vede Petr Čajánek a dres, ve kterém odehrál poslední sezonu před ukončením kariéry. Částka se pohybovala v řádu desetitisíců korun.

Kolik stojí udělání jednoho dresu, sady?
Dres, ve kterém hráči odehrají sezonu, je s vyšívaným jménem, číslem a logem generálního partnera klubu, náklady na jeden dres přesahují dva tisíce korun. Sublimovaný dres, jako v případě retro dresu SK. Baťa, je o polovinu levnější variantou.

Jakou formu předání retro dresů budete upřednostňovat?
Domlouváme se individuálně. Většina fanoušků se chce s hráči setkat, nechat si dres podepsat a vyfotit se. Dražitelé, kteří bydlí dále od Zlína, pak preferují poslání dresu kurýrní službou. Jsou však i tací, kteří přijedou osobně i z větších dálek, což hráče i zástupce klubu těší, jde vidět, že klub přesahuje hranice Zlínského kraje.