Se svou Hondou Civic neměl konkurenci. A stejně jako v minulém ročníku se z titulu šampiona radoval předčasně – o víkendu po Rally Jeseníky.

„Říká se, že obhájit titul je složitější než ho získat, ale naštěstí jsme to zvládli," říkal s úsměvem Vojáček, který i v aktuální sezoně má za spolujezdce Karla Voltnera.

„Bez něj bych to nezvládl, stejně jako bez našeho dvorníka mechanika Leoše Gajdošíka, který odváděl mimořádnou práci," pochvaloval si jezdec týmu Fars racing.

Triumfoval na čtyřech z dosavadních pěti podniků. Nevydařily se mu pouze srpnové závody v Pačejově. Smůla se mu lepila na kola snad v každé erzetě.

„Byl to neskutečný závod, ale v negativním slova smyslu," posteskl si Vojáček.

Co se mu přihodilo?

„Nejprve jsem vyjel mimo trať a poškodil auto. Pak jsme odevzdali dřív jízdní průkaz a dostali minutu penalizaci. Sice jsme se snažili a ztrátu doháněli, ale aby toho nebylo málo, tak nám v závěru praskla poloosa. Prostě nevydařený závod se vším všudy," vzpomínal zlínský pilot na strasti v Pačejově.

Jinak má ale z letošní sezony jen pozitivní dojmy.

„Hodně si toho úspěchu cením. Naše třída byla pořádně nabitá, na téměř každé rallye startovalo patnáct aut, takže nešlo o nic jednoduchého," upozornil Vojáček.

Od roku 2011 je věrný japonskému vozu. To se ale možná brzy změní.

„Chtěl bych do vyšší třídy, přemýšlíme o silnější dvojkolce. Bohužel rallye je hodně o penězích, uvidíme, jak to nakonec dopadne. Snad dobře," doufá Vojáček.