Jeden rozdíl tady ale je, a to dosti podstatný.

„Rozhodl jsem se najít svého nástupce. Volba padla na Mirka Jakeše, protože dle mého názoru jde o nejtalentova­nějšího pilota u nás. Loni jsem si jej oťukl a z jeho přístupu jsem nadšený. Budu se mu snažit vytvořit takové podmínky, jaké mají jeho vrstevníci. Myslím si, že je lepší než oni," nastínil svou představu na tuto sezonu Pantálek.

A věří, že tato snaha se promítne i do výsledkové listiny. „Mirek zatím neměl mnoho možností prokázat svůj potenciál, loni téměř nezávodil. Předloni však díky spolupráci s Romanem Krestou skončil hodně vysoko a věřím, že se nám na tehdejší úspěchy podaří navázat. Rád bych mu pomohl především s managementem a zázemím, aby se mohl soustředit jenom na řízení," plánuje želechovický pilot.

I proto své osobní ambice odsunul na vedlejší kolej, ačkoliv i v předchozích ročnících jezdil spíš pro radost než pro výsledky. „Nemohu se věnovat závodění na sto procent a nemám rád, když se něco dělá jen napůl. Člověk se pak plně nekoncentruje, což smrdí průserem. A abych do auta sedl jednou dvakrát za rok, po tom netoužím. Jednou musela přijít doba, kdy skončím, a tak se snažím najít někoho, kdo to po mně převezme," líčí Pantálek důvody svého rozhodnutí.

Přesto si ještě zadní dvířka nechává částečně pootevřená. Přece jen po nějakém čase začnou ruce zase svrbět. „Možná bych se letos ještě některých soutěží zúčastnil, ale napevno to říct nemohu. Uvidíme, jak se situace vyvine. Kolem závodů se ale hodlám pohybovat i nadále s cílem být Mirkovi maximálně k dispozici," uvedl 40letý soutěžák, pro nějž tak byl říjnový sprint ve Vsetíně možná posledním ostrým startem v kariéře vůbec.