„Velký mistrák je už z našeho pohledu vyřešený, sprinty naopak zůstávají otevřené. V plánu máme ještě tři starty a určitě v nich budeme usilovat o co nejlepší výsledek,“ ubezpečil Kresta, který má letos ve sprintech velmi skvostnou bilanci. Třikrát zvítězil, v Pačejově dojel druhý. Náskok v čele absolutní klasifikace tak činí v tuto chvíli deset bodů.
„Sprinty máme rozjeté dobře, i když to letos nebyla naše priorita. Žádný závod jsme ale nepodcenili. Už jen z toho důvodu, že pro Tomáše Kašpárka je v podstatě každá trať nová a rozpisu a společné přípravě jsme věnovali dostatek času,“ připomněl luhačovický jezdec, že jeho mladý navigátor se na tuzemských tratích teprve rozkoukává.
V úvahu je potřeba vzít také skutečnost, že zatímco ve velkém mistrovství nastupuje Kresta s vozy specifikace S2000, sprinterský šampionát absolvuje pouze v produkčním mitsubishi. To je také důvod, proč se před vyškovskou soutěží neodvažuje odhadnout své ambice. „Třeba v Pačejově nás porazil Roman Odložilík se speciálem WRC. A tato auta budou i ve Vyškově stejně jako nové dvoutisícovky,“ upozornil.
Přesto by si rád po nezdaru na Barumce spravil chuť právě v jednodenních soutěžích, kde má momentálně vše ve svých rukou. „Neberu to ale tak, že by mi měl Vyškov nahradit to, co se nepovedlo ve Zlíně. To jsou dva úplně jiné závody. Raději už na Barumku ani nemyslím, protože jsem si jen přidělal starosti. Věřím, že závěr sezony bude mnohem klidnější,“ přeje si rodák z Trnavy na Zlínsku.