VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Tlusťákovo prokletí v Chorvatsku neskončilo

Zádveřice – Na Chorvatskou rally nevzpomínal Antonín Tlusťák nikdy příliš v dobrém. A po letošním ročníku to platí dvojnásob. Zádveřický pilot absolvoval v soutěži zařazené do seriálu mistrovství Evropy jen deset rychlostních zkoušek. Pak odstoupil. Na vině byly stávkující technika a v návaznosti na ni jen minimální šance na dobrý výsledek.

3.10.2013
SDÍLEJ:

Zádveřický pilot Antonín Tlusťák. Foto: pro DENÍK/Jiří Hejtmánek

„V průběhu prvního dne nás asi třikrát pozlobilo řízení. Jednou jsme kvůli tomu dostali i penalizaci, pak jsme skončili mimo trať a propadli jsme se až na 25. místo. Přesto jsme se nevzdali a postupně jsme se škrábali nahoru," líčil Tlusťák.

Druhý den už z toho byla docela nadějná 16. příčka, jenomže pak to začalo nanovo. „Nefungovaly brzdy, objevily se další problémy a opět jsme se propadli zpátky. V tu chvíli jsme již nechtěli další stíhací jízdou zbytečně riskovat. První desítka byla nereálná, proto jsme odstoupili. Jen bychom se zbytečně trápili," poznamenal pilot vozu Škoda Fabia S2000.

Na druhou stranu moc se tomu nepodivuje. „Chorvatsko je pro nás asi zakleté. Předloni nám celníci zatkli mechanika, loni jsme zase chvíli před koncem odstoupili ze čtvrtého místa absolutně. Teď další nezdar, přitom při seznamovacích jízdách a v tréninku vypadalo vše dobře," posmutněl Tlusťák.

A protože už předtím plánovaně vynechal Polsko, je nasnadě, že letos žádný velký úspěch v celkovém pořadí evropského šampionátu neudělá. „Tato sezona nebude patřit k mým nejlepším. Na dobrý výsledek můžeme zapomenout," připustil.

I proto možná vynechá příští týden start v San Remu, kam se přihlásil. „Uvidíme, jak se rozhodneme po poradě s našimi partnery. Ušetřené peníze bychom mohli použít pro příští ročník, v němž znovu chceme absolvovat mistrovství Evropy," podíval se do nedaleké budoucnosti zádveřický soutěžák.

Závěrečný podnik seriálu na začátku listopadu ve Švýcarsku si však ujít nenechá. „Švýcarsko mám opravdu rád, je to moc pěkný závod a v minulosti se nám v něm dařilo. Tohoto podniku se určitě zúčastníme a snad si trochu zlepšíme chuť a náladu," věří.

Doplňme, že v Chorvatsku se představil také další regionální zástupce Robert Kořistka. Ten na poslední chvíli nahradil zdravotně indisponovaného Jaroslava Orsáka, nicméně s jeho vozem Mitsubishi Lancer Evo IX R4 se svezl pouze na třech měřených testech. „Něco jsme trefili a poškodili jsme zadní rameno auta. Ještě jsme to zkusili v další erzetě, ale už to nešlo," konstatoval jezdec z Velkých Karlovic.

Autor: Robert Štach

3.10.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Ilustrační foto

Tlak musí vytvářet trenéři a okolí, říká zlínský Jelínek

Výstava nejen hraček v Hulíně - v budově staré školy, kde je nyní také knihovna.

Dětství našich babiček připomíná muzeum hraček

AUTOMIX.CZ

GALERIE: Nejvtipněji naložené vozy na silnicích. Nákladem je vše, co si zamanete

Kromě přepravy cestujících je auto od nepaměti využíváno k převozu nákladu. A jak dnes uvidíte, je tím myšleno doslova jakéhokoliv nákladu. Připravte se na bizarní přehlídku převážených věcí všeho druhu, kdy vás už nepřekvapí ani auto naložené v dalším autě.

Dům U Slunce má na nádvoří novou fasádu

Historická budova domu U Slunce ve Valašských Kloboukách, v níž sídlí sociální odbor valašskoklobouckého městského úřadu a také úřad práce, absolvovala druhou část obnovy fasády.

Letní Flora zve na setkání v Rajské zahradě, terakotovou armádu i řadu hvězd

Především záplavu pestrobarevných květů vrcholícího léta nabízí letní etapa mezinárodní květinové výstavy a zahradnického veletrhu Flora Olomouc.

Při třídění odpadu buďte pečliví, nabádá obec

ANKETA/ - „Třídění bioodpadu obyvatelé Tečovic vzali za své. Systém funguje. Máme z toho radost,“ říká místostarosta Tečovic Pavel Rapant. Ročně se v obci zpracuje kolem 300 tun bioodpadu. O toto množství se snižuje celková hmotnost ostatních komunálních odpadů v popelnicích, a tedy i náklady za jejich odvoz a ukládání na zlínské skládce.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení