VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Agentury: Soutěže vytvoří jméno, ne zakázku

Zlín – Zúčastnit se soutěží a dokonce vyhrát je zajisté příjemný pocit. U něj však často zůstává. A to i tehdy, jedná-li se o reklamní klání, jakým je například Duhová kulička.

4.6.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: REUTERS

Reklamní agentury se shodují na tom, že zúčastnit se různých klání pro ně nemá velký význam. Efektivitu přínosu totiž nelze změřit

Ta probíhá tradičně 2–3. června během zlínského Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež. Samy oslovené reklamní a komunikační agentury však říkají, že veliký přínos pro ně takové soutěže nemají.

Podle manažerky Duhové kuličky Nely Fišerové se ale jedná o prestižní záležitost. „Každý se rád pochlubí nějakou cenou, kterou získal. Vídávám je vyvěšené v reklamních agenturách na zdech. Myslím si, že klient, který do ní přijde, to ocení,“ uvedla Fišerová. Dodala, že umístění firmám vytvoří hlavně dobré jméno.

Oslovené reklamní agentury však mají na reklamní festivaly a soutěže jiný názor. Například podle kreativního ředitele zlínské reklamní a komunikační agentury Vabanque Zdeňka Skácela je význam nejasný. „Renomé nám to sice udělá, jen těžko se však dopátráme toho, jaký přínos má umístění na dalších zakázkách. Nějaký asi ano, ale ta efektivita nejde moc změřit,“ sdělil. Podotkl také, že zjišťování by je stálo veliké úsilí bez jednoznačného výsledku.

Nejistotu cítí i obchodní ředitel společnosti Matchball Igor Doleček. Ten řekl, že nic podobného u nich nikdy neabsolvovali. „Bohužel na to není čas. Pokud bychom se snad na nějaké jednou umístili, význam by to pro nás snad i mělo. Nelze však říct, jak veliký a jak to zjistit,“ poznamenal.

O něco dále se v hodnocení posunula další reklamní agentura E-design se sídlem ve Zlíně. Její jednatelka Iva Otrubová shodila reklamní soutěže ze stolu rovnou. „Duhovou kuličku samozřejmě znám a sleduji ji. Myslím si však, že praktický přínos pro vítěze není v této ani v jiných soutěžích v podstatě žádný,“ prohlásila. Záchytným bodem je pro ně spíše zápolení v praxi, na němž můžou okamžitě poznat, jak si stojí oproti konkurenci. „Pro nás jsou vodítkem a přínosem spíš výběrová řízení. To jsou takové prověrky. Takhle lze jasně poznat, jak jsem na tom,“ řekl jednatel společnosti Produkce-24 Pavel Varan.

Veronika Vágnerová

4.6.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Rihards Bukarts (vpravo čelem) v lotyšském dresu v zápase s Ruskem na MS 2017

Zlín posílil bratr Rihards Bukarts. Na zkoušce uspěli Freibergs i Illo

Jak reklamovat koupený dům či byt

Starý chodník byl už celý zničený, konečně ho opravují

Zhruba 40 let starý chodník opravují nyní v Otrokovicích, a to v části Trávníky, ve směru od Kauflandu. Podle mluvčí otrokovické radnice Romany Stehlíkové byl už v havarijním stavu, na povrchu se v asfaltu tvořily bubliny.

FOTO, VIDEO: Balonová show ozdobila nebe nad Olomoucí. Podívejte se

Nebe nad krajským městem v pátek podvečer ožilo pestrobarevnými balony. Hromadný start z Olomouce se už podruhé stal součástí balonové fiesty, která se o tomto víkendu koná na Bouzově na Olomoucku.

ON-LINE: O bolestech zad i cvičení v práci

Co dělat, aby vás nebolela záda? Funguje Vojtova metoda i pro dospělé? A jak si třeba krátce zacvičit během pracovní doby? Nejen na to se můžete ptát vedoucí fyzioterapeutky Kroměřížské nemocnice Pavly Zemanové. Odpovídat vám bude středu 23. srpna v čase od 10 do 11 hodin.

AKTUALIZUJEME

Déšť krajské dožínky nepokazil, v průvodu se sešlo osm stovek lidí

Osm stovek krojovaných účastníků průvodu, dožínkové věnce pro hlavního hospodáře v kraji a samozřejmě bohatý doprovodný program: i letošní oslava sklizně se v Kroměříži o uplynulém víkendu vydařila.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení