Čtyřiatřicetiletý Martin, původem ze Sokolova, má za sebou už několik podnikatelských aktivit. Za prioritu dnes považuje prodejnu s kočárky, kterou otevřel teprve před několika měsíci ve vsetínském Domě kultury.

„Nabídku otevřít si na Valašsku pobočku jsem dostal od mého spolužáka ze základní školy a nejlepšího kamaráda Ivana Šlechty. Věděl jsem, že se jedná o férového člověka a dříče, který v západních Čechách vybudoval moderní a prosperující firmu,“ říká podnikatel. Přesto, že prodejna funguje teprve krátce, stačila si díky přístupu k zákazníkovi vybudovat vynikající pozici a dále se rozvíjí. Prodej za internetové nebo i lepší ceny je jen jedním z prvků, kterými firma posiluje pozici na trhu. „Na rozdíl od internetu od nás zákazník dostane výrobek už sestavený a může počítat se servisem do čtyřiadvaceti hodin,“ popisuje Daniel Martin. Za nejdůležitější ale považuje přístup k zákazníkovi.

„Potřebujeme, aby maminky byly u nás spokojené, protože ústně předaná reklama je tou nejlepší. Nejde o to nasadit nejvyšší ceny. Chceme, aby se lidé vraceli. Dnes potřebují kočárek, zítra to bude postýlka nebo jiný doplněk,“ má jasno podnikatel a přiznává, že někdy zákazníkovi sám rozmluví drahý výrobek, s nímž neměl dobrou zkušenost, a doporučí třeba levnější, ale kvalitnější. Přitom i ve Vsetíně je zájem o luxusní kočárky, které mohou překročit částku dvacet tisíc korun. „Takový se u nás prodá v průměru jeden týdně,“ potvrzuje činorodý prodejce a dává najevo, že dobrý počáteční nástup firmy ho v žádném případě neukolébá k pasivitě.

„V budoucnu si představuji velký obchod s dětským hřištěm, kde by si maminky mohly kočárky vyzkoušet na testovací dráze s různými druhy povrchů a který by pro ně byl zároveň takovou oázou,“ svěřil se podnikatel.