Stále žádanější jsou také takzvané bungee trampolíny. "Letošním trendem jsou kombinované, umocněné a několikanásobné zážitky. Klienti již nehledají pouze klasický teambulding, při němž si jeho účastníci sáhnou až na dno svých sil. Zároveň ale nechtějí, aby akce původně určená pro utužení kolektivu a rozdělení rolí v něm byla jen čirou zábavou. Proto jim nabízíme kombinaci obojího," uvedl Jiří Hanák z olomoucké agentury Gemare Agency, která se specializuje na firemní akce.

S trendem kombinovaných zážitků korespondují i novinky v oblasti sportovních atrakcí, které jsou při firemních akcích využívány. Velký zájem je podle Hanáka například o obří sportovní arénu, ve které lze hrát volejbal, klasický fotbal či fotbal s obřím míčem. "Vtip je v tom, že aréna má nafukovací dno, takže jakýkoliv sport v ní rázem dostává naprosto jiný a mnohem zajímavější rozměr," vysvětlil Hanák.

Zvýšený zájem hlásí také v případě bungee trampolín (na snímku). U této adrenalinové atrakce umocní odraz na trampolíně napnuté bungee lano, které člověka vymrští do sedmimetrové výšky a zase jej bezpečně navede doprostřed trampolíny. Co se týče multifunkčnosti, pozadu nezůstávají podle Hanáka ani dětské atrakce. "Skákací hrad sice zůstává spolehlivou klasikou, ale mnohem větší emotivní zážitek v dětech vzbuzuje aktivní centrum. V této nafukovací atrakci děti naleznou vše, co má správná atrakce mít, skákadlo, prolézačky, skluzavku a spoustu tajemných zákoutí," upřesnil Hanák.

Firemní akce si objednávají podle něj velké, střední i menší firmy. Ceny akcí závisejí na programu. Například za pronájem bungee trampolíny zájemce zaplatí 22 tisíc , za obří sportovní arénu 15 tisíc korun.