Soutěž je vyhlašována vydavatelstvím C.O.T. media a Veletrhy Brno v rámci veletrhů GO a Regiontour. Cenu za vítězný produkt s názvem „Rehabilitace páteře" převzal na slavnostním vyhlášení ve čtvrtek 15.1.2015 v Brně výkonný ředitel akciové společnosti Ing. Jiří Dědek, MBA. Druhou cenu získal produkt ,,Vánoce v Alexandrii" a převzala ji obchodní manažerka hotelu Alexandria Irena Šmoková.

,,Specializovaný intenzivní léčebně regenerační program Rehabilitace páteře v lázeňském hotelu Palace**** napomáhá v léčbě pohybových obtíží díky optimálnímu poměru mezi lázeňskými léčebnými procedurami a aktivní terapií," sdělil J. Dědek a upřesnil: ,,Je to produkt s kombinací procedur, které byly speciálně sestaveny lázeňskými lékaři a fyzioterapeuty, doplněný o lékařské vyšetření. Pobyt je určen klientům, kteří mají objektivní potíže s pohybovým aparátem, ale i těm, pro které bude pobyt prevencí onemocnění páteře, zad a kloubů. Osloví i ty klienty, kteří nemají nárok na lázeňskou léčbu hrazenou prostřednictvím zdravotních pojišťoven, ale i ty, kteří nemají možnost čerpat delší dovolenou. Konkurenční výhodou je i garance využití přírodního léčivého zdroje k léčebně rehabilitačním účelům." Produkt je nabízen celoročně a byl doplněn do nabídky od 1.10.2014.

Stříbrnou příčkou oceněný pobyt Vánoce v Alexandrii se řadí k výjimečným produktům vzhledem k termínu i rozsahu služeb. Irena Šmoková jej charakterizuje takto: ,,Produkt byl sestaven tak, aby oslovil všechny, kteří si chtějí vychutnat vánoční svátky netradičně a bez starostí a je určen i těm, kteří nemají možnost být se svými blízkými. Maximálně přitom využívá všech předností luxusního ALEXANDRIA**** Spa & Wellness hotelu. Hlavně klid, relaxaci, neopakovatelnou atmosféru, špičkovou gastronomii a služby nejvyšší kvality. Kromě volného vstupu do vyzdobeného wellness centra ve stylu starořímských lázní pobyt zahrnuje i řadu relaxačních procedur. Součástí pobytu je také každodenní kulturní program ve vyhlášeném nočním klubu s prvorepublikovou atmosférou."

Dodala, že produkt oslovuje nové cílové skupiny, jejíž hlavním důvodem ke koupi není jen klasický wellness pobyt, ale potřeba neobyčejného zážitku během nejkrásnějších svátků v roce.

,,Cílem je rovněž snaha se odlišit od ostatních podobných pobytů a nabídnout přidanou hodnotu v podobě možnosti čerpat celou škálu služeb hotelu Alexandria s největším a nejluxusnějším wellness centrem v Luhačovicích včetně garance využití přírodního léčivého zdroje k lázeňským procedurám," uzavřela I. Šmoková.

Lázně Luhačovice sestavují nejen zajímavé pobytové balíčky, ale každý host akciové společnosti obdrží po příjezdu slevovou kartu, při jejímž předložení ušetří např. při objednání výletů a kulturních pořadů a může být využita i ve vybraných restauracích, obchodech či cukrárnách v Luhačovicích.

Tato exkluzivní karta garantuje nejnižší ceny u vybraných služeb. S místní cestovní agenturou Luhanka mohou hosté navíc poznat jižní kout Valašska s Betlémem v Horní Lidči, Vizovickým pečivem a exkurzí v likérce R. Jelínek.

Letošní již třetí vítězství Lázní Luhačovice za sebou v soutěži Velká cena cestovního ruchu, v kategorii nejlepší lázeňský a wellness balíček, je pro společnost tou nejlepší vizitkou. Cílem této soutěže je zviditelnění výjimečných a vysoce kvalitních počinů v oblasti cestovního ruchu a upozornění na atraktivní novinky. Tím soutěž přispívá ke zkvalitňování služeb v cestovním ruchu. Jedná se o prestižní ocenění mimo jiné i díky vysokému kreditu pořadatelů.

Porotu tvoří zástupci institucí činných v cestovním ruchu, členové akademické obce, zástupci profesních asociací, odborníci na reklamu a marketing či specialisté na problematiku rozvoje cestovního ruchu v regionech např. ACK, AČCKA, SLL ČR, CzechTourism, Veletrhy Brno, C.O.T. a další.

Soutěží se v kategoriích nejlepší turistický produkt, nejlepší jednotná kampaň, nejlepší elektronická komunikace, nejlepší cestovní kancelář, nejlepší lázeňský a wellness balíček a nejlepší golfový balíček. (poh)