„Je jiný v použitých materiálech, v koncepci celého provozu a v přístupu k zákazníkům," hodnotil ředitel Hyundai motor Zlín a. s. Jaroslav Zlámalík.

Podle něj zákazníky upoutá nejen vzhled celé budovy, ale i zajímavá vnitřní dispozice a vybavení.

„Při výstavbě autosalonu jsme se řídili takzvaným manuálem korejské automobilky, která v něm uvedla své představy,"seznámil Jaroslav Zlámalík.

Podle něj by tak měly do dvou let vypadat všechny autosalony Hyundai v celé Evropě. Výstavba přišla na 70 milionů korun. „Doufáme, že nějaká participace na tom našem snažení ze strany automobilky Hyundai bude. Spoustu věcí jsme tady zkoumali a vyřešili. Doufáme, že si toho někdo všimne a podpoří nás. Jednání ale bude ještě probíhat," naznačil ředitel Zlámalík.

„Míří k nám 300 vozů přes Sibiř, co s tím…?"

Zlínský autosalon Hyundai slavnostně otevřel v úterý ve Zlíně Ladislav Samohýl, který při této příležitosti prozradil, jak se značka Hyundai vůbec poprvé dostala do Zlína.

„Dosud si pamatuji scénu, kdy jsem při návštěvě MOTOKOVU vkročil do konferenční místnosti, kde se konala porada vedení divize Hyundai (Na začátku roku 1991 byla v rámci PZO MOTOKOV založena divize Hyundai, pozn. red.). Všichni byli zasmušilí, řekl bych, že smutní.

Na můj dotaz proč mi odpověděli: Jede nám na vagonech 300 nových vozů Hyundai přes Sibiř a my je nemáme kam složit. Má odpověď byla: „Složte je ve Zlíně, my už si s nimi poradíme," připomněl příhodu majitel autosalonu Ladislav Samohýl. Dodal, že 300 vozů se ve Zlíně prodalo během 14 dnů.

Smělé plány má známý obchodník a milovník historických vozidel i nadále.

Jak uvedl, ročně plánuje prodat až 700 vozů této značky, jejichž cena se pohybuje od 180 do 450 tisíc. První vozy se začnou v nových prostorách prodávat již dnes, servis mají v plánu otevřít do 14 dní.