Téměř vůbec nevyužívají prezentaci na webu, byť je to nejlevnější reklama, kterou může podnikatel mít. "Okleštěné" formy provozu nabízejí provideři již za cenu pod 250 Kč za rok. Možnosti internetu jsou přitom opravdu rozmanité a mnohostranné.

"Podle výzkumného šetření Marketu nyní pracuje s internetem v České republice 47 procent dospělé populace, zatím co vloni to bylo 41 procent," říká Jaroslav Winter, který se již dlouhá léta specializuje právě na internet. "Přitom roste podíl častých uživatelů. Zvýšil se z loňských 73 na 81 procent, kdežto při prvním průzkumu v roce 1999 tvořili častí uživatelé jen 28 procent a naopak příležitostní uživatelé 72 procent," upřesňuje Winter.

Internet u nás již zcela zdomácněl. Více než 63 procent uživatelů ho používá právě z domova. Přitom hledají informace pro osobní užití. Přímý nákup využívá prostřednictvím platebních karet 52 procent uživatelů. Internet vyrostl i ve zdatného konkurenta ostatním médiím. Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) bude letos monitorovat tempo růstu právě v tomto segmentu.