VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Spodní prádlo: nejlépe se prodává zboží od italských producentů

ZLÍNSKÝ KRAJ - Většina českých žen nosí pod šaty italské spodní prádlo. Italské značky totiž zaplňují české prodejny. Většina prodejců sází na klasické běžně nositelné prádlo, extravagance se spíše prodává přes internet.

30.9.2007
SDÍLEJ:

Kamenné obchody většinou nabízejí klasické běžně nositelné prádlo, extravagantnější modely spodního prádla lze většinou sehnat jen přes internetové obchody. Foto: DENíK/Petr Holubář

Italské spodní prádlo je podle oslovených prodejců nejprodávanější. „Vyhovuje ženám střihově, navíc je ve střední cenové hladině,“ uvedla vedoucí zlínské prodejny My Secret Magda Váchová. Dodala, že italské podprsenky však mají velikost košíčků především B – C. „Vyvinutější zákaznice si lépe vyberou z francouzských nebo španělských značek,“ mínila.

Prodejci prádla musí sledovat módní trendy. „Inspirujeme se na veletrzích, například brněnském Stylu Kabo,“ řekla zástupkyně majitele kunovického e-shopu Pavel Malina Žaneta Bačíková. Při výběru sortimentu zboží prodejci dbají na estetičnost prádla, ale vycházejí také vstříc požadavkům zákazníků.
„Sledujeme módní časopisy, kde se obvykle prezentuje drahé spodní prádlo. Pak hledáme dodavatele, kteří nabízejí podobné kousky, ale v ceně dostupnější pro české klienty. Velmi nám tento výběr usnadňuje internet,“ zdůraznila Váchová. Nakupují přímo od výrobců a hlavních dodavatelů. „Odpadá tak mezičlánek v podobě skladů, což nám umožňuje udržovat přijatelné ceny,“ vysvětlila. Nejnovější kousky jdou nejprve do kamenných obchodů. „Jejich registrace do e-shopu trvá dva až tři týdny, proto se soustředíme spíše na prodej nadsezonního prádla,“ potvrdila Bačíková.

Nákup prádla přes e-shop má však své výhody

„Zákazník si může vybrat zboží své oblíbené značky, o kterém ví, že mu sedí, za nižší ceny než v kamenných obchodech,“ poznamenala Bačíková.
Na internetu zákazníci najdou i odlišný sortiment než nabízejí běžné obchody.

„Prodávají se tam lépe extravagantnější a odvážnější kousky,“ tvrdila majitelka kroměřížského velkoobchodu s prádlem Fashion Intimate Alena Marešová. Dováží americké zboží, které se odlišuje od klasického: jsou to především korzety, košilky, róby, pyžama a erotické prádlo.

„Prodejci jsou u nás ještě málo ochotni riskovat, jsou hodně konzervativní. Přitom závisí pouze na jejich šikovnosti, jak vystaví zboží, jak komunikují se zákazníky, aby prodali i méně běžné kousky,“ řekla. Výstřednější prádlo objednávají prodejny spíše po jednotlivých kusech.

„Většinou je zákazníci nakupují jako dárky. Jsou to například podvazky v klasických barvách bílé, černé a champagne, v zimním období jsou pak žádané červené,“ vyjmenovala Váchová.

Podle ní mladí lidé většinou hledají odvážnější kousky, starším více záleží na pevnosti materiálů. „Největší zájem je o hladké prádlo, do módy se ale vrací i krajka,“ konstatovala Váchová.

30.9.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Jakub Jugas. Ilustrační foto.

Jugas s Čelůstkou dodatečně nominováni do reprezentace

GIOM 1.
AUTOMIX.CZ
31

Garáž 10 motoristů: Tahle parta stavěla fascinující auta, socialismu navzdory

ON-LINE rozhovor s kapitánem zlínských fotbalistů Jakubem Jugasem

Ptejte se již nyní. Kapitán zlínských fotbalistů Jakub Jugas, který s týmem oslavil vítězství v MOL Cupu bude odpovídat na vaše dotazy v úterý 30. května od 11 hodin.

Se Zlínem jsem se nedohodl, potvrdil Marušák. Ukončí kariéru?

Končí! Minimálně v dresu hokejistů Zlína nebude v nadcházející sezoně pokračovat zkušený hokejový obránce 41letý Jiří Marušák. Zlínský odchovanec a rodák po svém návratu domů z jiných angažmá v Česku i zahraničí odehrál ve žlutomodrém dresu poslední čtyři sezony a v roce 2014 se podílel na zisku mistrovského titulu.

Živuličovo „jako“ je hitem fanoušků. Byl jsem nervózní, vysvětloval s úsměvem

V neděli prožil významnou událost ve fotbalové kariéře, když jej jako posilu představila plzeňská Viktoria. Druhý celek ePojisteni.cz ligy uplynulého ročníku, čtyřnásobný český mistr a účastník Ligy mistrů.

Před režií dal Daniel Bergman přednost záchraně životů

ROZHOVOR/ - Když točil Daniel Bergman svůj první film, bylo mu teprve čtyřiadvacet let. Odmítl spolupráci se svým slavným otcem, režisérem Ingmarem Bergmanem.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies