VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Vypečená reklama na chlebu přinesla podnikateli úspěch

Region - Reklama je všudypřítomná. Denně na nás působí tisíce reklamních sloganů a obrázků. Firmy se předhánějí v tom, kdo vymyslí zajímavější, vtipnější a účinnější reklamu. Richarda Plasguru napadla hodně zajímavá metoda. Reklamu umístil přímo na chléb. A ke všemu jedlou.

1.5.2013
SDÍLEJ:

Richard PlasguraFoto: DENÍK/repro

„Jsou to vlastně hostie s moderní grafikou, které se zapékají na kůrku chleba. Říkáme tomu "pěkně vypečená reklama", říká autor projektu, který ocenila porota soutěže Podnikavá hlava čtvrtým místem.

Většina reklamních etiket na chlebech v České republice je na chléb samotný. Vtip autorova nápadu spočívá v tom, že na chléb umístí reklamy i na jiné produkty.

„Často nám lidé nerozumí a myslí si, že v rámci našeho projektu propagujeme chleba jako takový, ale jedná se o reklamní kampaně na chlebech. Denně se dostanou do oběhu tisíce kusů. Z regálů cestují až do domu spotřebitelů," vysvětluje podnikatel.

Na chlebu tak najdete třeba reklamu na máslo či jiné potraviny. „Nechceme zacházet do extrémů, pneuservis na chlebu asi nenajdete," usmívá se Richard Plasgura.

A kde se vůbec celý nápad vzal? „Před dvěma lety jsem nastoupil jako obchodní ředitel v jedné pekárně. Tam jsem zavedel jedlou etiketu, abych podpořil prodej. Náš chléb měl vlastní logo v podobě etikety z jedlého papíru. Byl tak první svého druhu nejen v České republice," popisuje začátek celého projektu bývalý student Univerzity Palackého. A výsledky byly okamžité.

„Narostl nám prodej a ohlas ze strany veřejnosti byl velmi pozitivní," vzpomíná Plasgura.

Stejně jako ostatní soutěžící, i Richarda Plasguru posunula soutěž Podnikavá hlava zase o krok dále.

„Podnikavá hlava nás popohnala kupředu. Ale nejde jen o soutěž samotnou. Jde o spolupráci s členy Vědeckotechnického parku Univerzity Palackého a jejich zkušenosti," vysvětluje mladý podnikavec. Pro ty, kteří váhají se přihlásit, má Richard Plasgura jednoduchý vzkaz.

„Nebát se a jít do toho. Soutěž vás donutí konečně připravit podnikatelský záměr a přenést vaše nápady alespoň na papír, kde mají nějakou váhu. Může to být první krok, jak opravdu začít," uzavírá své působení v soutěži pro začínající podnikatele. (kap)

Autor: Redakce

1.5.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Autogramiáda jezdců Barum Czech Rally Zlín 2017 v obchodním centu Zlaté jablko ve Zlíně.

Na Barum Rally dorazilo 135 posádek, 16 se omluvilo

Ilustrační foto

Trať městské erzety Barumky si lidé mohou v pátek večer projet na kole

Vychutnejte si léto s Deníkem a hlasujte o váš nejoblíbenější podnik

Hlasujte pro svou nejoblíbenější restauraci, hospodu, bar, pizzerii nebo bistro na střední Moravě.

První se opět prezentovali Turci. Itinerář zatím převzalo 132 pilotů

Stejně jako loni i v úterý se jako první v sekretariátě Barum Czech Rally Zlín prezentovala organizátorům 47. ročníku turecká posádka Murat Bostanci – Onur Vatansever.

Startovní listina Barum Rally zdarma ve čtvrtečním Deníku

Deník vám ve svém zítřejším TIŠTENÉM vydání přinese zdarma startovní listinu nadcházejícího víkendového 47. ročníku Barum Czech Rally Zlín. Kromě seznamu pilotů soudobých vozů zde najdete i účastníků 10. ročníku Star Rally. (spo)

ON-LINE: O bolestech zad i cvičení v práci

Co dělat, aby vás nebolela záda? Funguje Vojtova metoda i pro dospělé? A jak si třeba krátce zacvičit během pracovní doby? Nejen na to se můžete ptát vedoucí fyzioterapeutky Kroměřížské nemocnice Pavly Zemanové. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení