O co jde? Divadelníci vyvěsili na serveru You tube reklamní spot

Zdroj: Youtube
 

kterému však chybí obrazová podoba a na divácích je, aby k němu co nejvtipnější, neoriginálnější a nejzajímavější obraz vymysleli a zrealizovali.

Reklamní spoty využívají divadelníci už několik let

Zdroj: Youtube
Zdroj: Youtube
Zdroj: Youtube

„Ukázalo se, že je to dobrá cesta, jak oslovit diváky. Slovácké divadlo se prezentuje jako divadlo hravé, milé, rodinné a přátelské. Tohle je podle nás další příležitost k hraní si," myslí si herec a mluvčí divadla Josef Kubáník. Uzavírka nové soutěže Slováckého divadla proběhne na konci října, kdy budou také oznámeny výsledky.

Vítězná reklama se pak objeví na webových stránkách divadla i na facebooku, jenž se v poslední době stal velmi vyhledávaným zdrojem informací o uherskohradišťské scéně. Předplatné do Slováckého divadla, o které se hraje, je přitom velmi atraktivní záležitostí. Letos je vlastní přes 8000 lidí, což je jedno z nejvyšších čísel v republice. Divadelníci by si přáli, aby číslo opět porostlo. Publikum čeká šestice novinek, mezi kterými nechybí bláznivá komedie Nájemníci, nový muzikál z hitů divadla Semafor Dobře placená procházka, ale i nová komedie vybraná přímo na tělo Květě Fialové s názvem Popel a pálenka. (kaj)