Například pisatel, který se podepsal jako Milan vinternetové diskusi Deníku vyjadřuje rozpaky slovy: „Ten kdo si myslí, že takto pojatá cyklostezka je použitelná ke každodenní jízdě na kole, asi na kole nikdy nejel. Za něco takového, by se mělo zavírat. Nejhorší je to, že použitelná cyklostezka se už nikdy nevybuduje, protože už tu jedna je. Kdo jezdí na kole denně do práce, dá mi jistě za pravdu. Doufám, že zde nebudou pravidelné policejní kontroly dodržování předpisů.

Sesedat zkola uznačky konec cyklostezky a znovu nasedat na každém začátku se mi opravdu nechce,“ píše Milan. Stejného názoru je iJana Šťastná zJarošova. „Denně jezdím do Hradiště do práce, většinou na kole. Při cestě zpět bych ráda využívala cyklostezku, pokud mám ale dodržovat to, co naznačují cedule ustezky, asi budu chodit pěšky. Ochránci zákona ale razantní soudy mírní. Zástupce velitele uherskohradišťské městské policie podotkl, že mnozí lidé význam značek pochopili špatně.

„Značky sice opakovaně ukazují přerušení cyklostezky, nicméně pro cyklistu není nutné, aby skola ukaždé ze značek sesedal. Značení na cyklostezce vJarošově pouze nabádá cyklisty kopatrnosti uvýjezdu zbočních ulic na hlavní komunikaci a respektování přednosti jízdě vozům, směřujícím ztěchto ulic,“ vysvětlil Pauřík.To, že značení vJarošově není zcela ideálním řešením, ale připustili ipracovníci dopravního odboru včele sMilanem Banjou.

„Nejsem přívržencem komplikovaných řešení, nicméně způsob, jak jsme zajistili informovanost účastníků silničního provozu vjarošovském úseku, nijak neodporuje zákonu. Toto opatření je ve výsledku menším zlem než případné úrazy a kolize účastníků provozu, ke kterým by bez příslušného značení mohlo docházet,“ argumentoval pracovník uherskohradišťského dopravního inspektorátu Milan Banja.

Přečtěte si také:

Cyklostezka na Salaš přijde na deset milionů

Nová síť cyklostezek propojí atraktivní turistická místa