„Stezka tak podle statistik pravidelně slouží lidem při cestách do práce, do školy či za zábavou. Nejezdí po ní jen víkendoví výletníci. A v to jsme doufali a věřili,“ podotkl starosta Otrokovic Jaroslav Budek.

Doplnil, že intenzita využití stezek tak ukazuje, že je na území města nutné stavět další bezpečné trasy ve směrech hlavních dopravních koridorů. „Chceme proto rozšířit nejen jejich síť, ale také zajistit dobrou kvalitu projížděných povrchů. Rozvoj cyklistické dopravy považujeme za důležitý a hodláme v něm nadále pokračovat,“ vzkázal Budek.

Novým úsekem pro milovníky cyklistiky by měla být v dohledné době trasa mezi sídlištěm Trávníky a vlakovým nádražím. Radnice se prý také zabývá plánem cyklistického spojení Otrokovic se Zlínem.

„Chceme do tří let vybudovat tříkilometrovou stezku na hranici katastru města, což si vyžádá asi patnáct milionů korun. Do konce volebního období bychom rádi stáli na stezce na hranici města a podali si ruce se zlínskými kolegy,“ uzavřel starosta.