VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Přes interní předpisy nejede vlak! Tedy jede. A ujede

Zlín /DENÍK ZLÍŇÁKA, 2. ŘÍJNA 2010/ - Páteční večer jsem trávil na palubě Českých drah. Čekala mě cesta ze Zlína do Říčan u Prahy. Autem je to zbytečně drahé a nepohodlné, autobus je zase kombinací nepohodlnosti a časové náročnosti, proto vlak.

2.10.2010 2
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Vít Šimánek

(Ne)oficiální blog reportérů Zlínského deníku o dění v regionu i mimo něj.

Během cesty se není problém projít, je to rychlejší než autobus, u kterého zaplatím takřka stejně.

„Podrevnická strela“ s odjezdem v 19.00 nebyla žádným mimořádným zážitkem stejně jako od Hulína sedm minut zpožděný R708. Z Otrokovic jsme ale odjížděli včas, holt se čekalo na osobák od Kroměříže. Dvě minuty zpožděné SC514 bylo tím, co mě přivedlo k napsání tohoto příspěvku. Úmyslně jsem výše napsal údaje o zpoždění. Dle standardů české železnice lze kolikrát brát i hodinové zpoždění jako odjezd včas, a koneckonců ani mně ty dvě, respektive sedm minut žíly netrhalo.

Do Prahy jsme měli s Pendolinem příjezd 22:31 a přípoje do Říčan mají dány odjezdy ve 22:20 a 23:20 (tímto zdravím techniky jízdních řádů Českých drah). Nicméně se mi několikrát stalo, že rychlovlak dorazil do hlavního města s desetiminutovým předstihem, což byly právě ty kritické minuty, které by mě zachránily od padesátiminutového čekání na „Wilsoňáku“.

Nedalo mi to a zeptal jsem se průvodčího, zdali je nějaká možnost v případě, že bychom dorazili do cíle s oním desetiminutovým náskokem, aby přípoj minutku, maximálně dvě počkal (nástupiště 7J, tam jsem z dvojky hned). Interní předpisy jsou v tomto konkrétním případě údajně striktní a možné to prý není.

A hle! Co mých sedm minut v Hulíně způsobených čekáním na jiný vlak, co dvě minuty zpoždění z Olomouce, kde jsem dopadl ještě dobře (v tu dobu jedoucí Pendolino opačným směrem mělo „sekeru“ padesát minut a navíc jel náhradní vlak)?

Není minuta jako minuta. Holt záleží, kdo nebo co za tímto časovým úsekem stojí. Naštěstí jsme do Prahy dojeli včas, a tak mě vůbec údajné interní předpisy nemusely mrzet. Během necelé hodiny, kdy jsem čekal na svůj Os2563, jsem se mohl vypravit na Karlštejn, do Budapešti, či dokonce Moskvy.

Staňte se našimi fanoušky na Facebooku!
Zde vás budeme v průběhu dne informovat o nejdůležitějších a nejzajímavějších událostech z regionu a hlavně vám nabídneme různé soutěže.

Aktuální témata Zlínského deníku:

DOPRAVNÍ SERVIS
Veškeré informace týkající se osobní i veřejné dopravy a cyklostezek v regionu.

KOMUNÁLNÍ VOLBY 2010
Vše ohledně voleb, které proběhnou ve dnech 15. a 16. října 2010.

MÁME RÁDI KACHNY
Nepravidelná rubrika pravidelně plná neuvěřitelných zpráv.

DENÍK ZLÍŇÁKA
(Ne)oficiální blog reportérů Zlínského deníku o dění v regionu i mimo něj.

Autor: Pavel Trávníček

2.10.2010 VSTUP DO DISKUSE 2
SDÍLEJ:
Ilustrační foto
40

Vychutnejte si léto s Deníkem a hlasujte o váš nejoblíbenější podnik

Autogramiáda jezdců Barum Czech Rally Zlín 2017 v obchodním centu Zlaté jablko ve Zlíně.
19

První se opět prezentovali Turci. Itinerář zatím převzalo 132 pilotů

Startovní listina Barum Rally zdarma ve čtvrtečním Deníku

Deník vám ve svém zítřejším TIŠTENÉM vydání přinese zdarma startovní listinu nadcházejícího víkendového 47. ročníku Barum Czech Rally Zlín. Kromě seznamu pilotů soudobých vozů zde najdete i účastníků 10. ročníku Star Rally. (spo)

ON-LINE: O bolestech zad i cvičení v práci

Co dělat, aby vás nebolela záda? Funguje Vojtova metoda i pro dospělé? A jak si třeba krátce zacvičit během pracovní doby? Nejen na to se můžete ptát vedoucí fyzioterapeutky Kroměřížské nemocnice Pavly Zemanové. 

Nominujte Deník v anketě Křišťálová Lupa 2017!

Nominujte Deník.cz do ankety českého internetu Křišťálová Lupa 2017! Díky vám bude mít Váš regionální Deník šanci dostat se do finálního hlasování v kategorii "Zpravodajství".

Hostákovi se nelíbilo zahřívání gum. Jinak jej svezení v závodničce nadchlo

Rozhodně si necvrnkl do kalhot. Naopak. Plnými doušky si v těchto dnech užívá krásy a tradice pro něj zcela nového zlínského regionu nový generální manažer hokejových Beranů Martin Hosták. Bývalý úspěšný hokejista a expert v úterý rád přijal pozvání a možnost svézt se na testovací zkoušce blížící se Barumky ve špičkovém závodním voze Škoda Fabia R5 pilotovaném Antonínem Tlusťákem.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení