VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Průjezd Zlínem se zpomalí, opravuje se třída Tomáše Bati

Zlín – S dostatečnou časovou rezervou by měli počítat řidiči, kteří musí projíždět zlínskou třídou Tomáše Bati. Právě v těchto dnech se začalo s opravami výtluků a prasklin. Frézování povrchu však znamená, že se doprava svede pouze do jednoho pruhu. Se zpožděním musejí počítat i cestující MHD.

4.8.2014 13
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK / Matej Slávik

Také vozy hromadné dopravy si totiž postojí v kolonách. Práce budou probíhat po etapách téměř celý srpen. Vše by se mělo stihnout do Barum Rally. V noci se však, s ohledem na noční klid, pracovat nemůže.

„První etapu jsme již zahájili, a to v úseku od Intersparu po křižovatku Antonínova. Další úsek, tedy ulice Dlouhá po křižovatku Čiperova máme v plánu zahájit v pátek prvního srpna. Oprava tohoto úseku by měla trvat do desátého srpna," prozradila Nina Ledvinová, mluvčí Ředitelství silnic a dálnic.

V termínu do 21. srpna se budou opravovat i úseky od křižovatky Čiperova směr ulice Osvoboditelů a také úsek mezi autosalonem Samohýl a Intersparem. Ještě o pár dní dříve by se měl opravovat úsek od Lidlu k Přílukům.

Brzdit může počasí

„Termíny prací může ovlivnit nepříznivé počasí, nebo dosud nezjištěné technické problémy," doplnila mluvčí.

Opravovat se bude každý den včetně víkendů, a to od sedmi od rána do desíti do večera. Nejprve vždy pravý pruh a poté levý. „Jeden pruh musí zůstat průjezdný už s ohledem na vozy MHD nebo záchranné složky," upřesnil Karel Chudárek, ředitel zlínské správy Ředitelství silnic a dálnic. Se zpožděním musejí počítat cestující MHD. Při loňských letních opravách v ulici Dlouhá a Štefánikova dosahovalo zpoždění někdy i více než deset minut.

„Opravy se v plné míře dotknou i našich trolejbusových a autobusových linek. Prosíme cestující o trpělivost. Budou-li na silnicích vznikat kolony vozidel, nevyhne se jim ani městská hromadná doprava a naše spoje budou nabírat zpoždění," je si vědom vedoucí dopravního úseku Dopravní společnosti Zlín – Otrokovice Pavel Nosálek.

Podle hlavního dispečera Josefa Polácha dosahovalo zpoždění při první etapě oprav až deset minut. Pokud bude pokládka nového povrchu výrazně zasahovat do dráhy trolejí, chce dopravní podnik nasadit více autobusů či vozů s dieselagregátem.

„Tyto vozy budou moci objíždět techniku i mimo trolejové vedení," doplnil hlavní dispečer. Při opravách vnějšího pruhu nebudou vozy zajíždět až k zastávkám. Lidé budou muset využít provizorních lávek.

Sníží se hlučnost

„Tak nadšený z těch kolon rozhodně nejsem, ale když se neopravuje, tak se taky nadává. To je těžko. Vyjíždím do práce raději o čtvrt hodiny dřív," říká František Velecký z Malenovic. Nový povrch by měl být také tišší. Hlučnost dopravy by se měla snížit asi o čtyři decibely. Kdo se může Zlínu vyhnout, ať tak raději učiní.

Autor: Lukáš Fabián

4.8.2014 VSTUP DO DISKUSE 13
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Balóny nad Olomoucí.
46

FOTO, VIDEO: Balonová show ozdobila nebe nad Olomoucí. Podívejte se

Vedoucí fyzioterapeutka Kroměřížské nemocnice Pavla Zemanová

ON-LINE: O bolestech zad i cvičení v práci

AKTUALIZUJEME

OBRAZEM: Dožínky Zlínského kraje

Na Velkém náměstí v Kroměříži v sobotu pokračoval hlavní program krajských dožínek. Přihlížející viděli krojovaný průvod, slavnostní zahájení a předání dožínkového věnce krajskému hejtmanovi. 

Zoo se raduje z dalších mláďat

Chovatelé ve zlínské zoo mají další důvod k radosti. Početná šedesátičlenná kolonie plameňáků růžových se rozrostla o čtyři mláďata. Malí plameňáci se vylíhli na začátku července a díky skvělé péči rodičů zdárně prospívají. Stejně úspěšně se daří i dvěma malým samečkům u lemurů kata.

Pamětník Jiskry Otrokovice v první lize. Byl to malý zázrak, vzpomíná Gajdůšek

Už jsou v zapomnění. Většina z nich ani nežije. Byli to přitom oni, kdo před 53 lety do Otrokovic přinesli slávu. Na malém stadionku se na škváře kopala první liga. V sezoně 1964/1965 jezdily do míst současného moderního sportovního areálu na Baťově hvězdy tehdejší doby Tomáš Pospíchal, Andrej Kvašňák, Josef Masopust nebo Ivo Viktor.

AUTOMIX.CZ

Vybíráme ojeté SUV do 300 tisíc. Jaké koupit? A jakým se radši vyhnout?

Sportovně užitková vozidla vládnou světu a to nejen mezi novými auty, ale jejich obliba výrazně roste i mezi ojetinami. Pojďme se tedy podívat na to, jaké možnosti máte, když si chcete pořídit ojeté SUV s relativně omezeným rozpočtem. Probereme si SUV do 300 tisíc a koukneme na pět kusů, které za to stojí. A také na pět, jimž byste se měli vyhnout.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení