VYBERTE SI REGION

Východní Morava sbírala ceny na Regiontouru

Brno, Východní Morava – Hned dvě ocenění získala ve čtvrtek na brněnském veletrhu GO a REGIONTOUR Centrála cestovního ruchu Východní Moravy za propagaci Zlínského kraje.

16.1.2016
SDÍLEJ:

Veletrh Regiontour. Ilustrační fotografie.Foto: Pavlína Horáčková

V kategorii Nejlepší jednotná kampaň získala první cenu za kampaň Cyril a Metoděj – autentický příběh naší země, v kategorii Nejlepší turistický produkt získala třetí místo za produkt Východní Morava – cesty za zdravím.

„Udělení prestižní ceny pro oba přihlášené projekty považuji za významné ocenění naší práce předními odborníky v cestovním ruchu," říká Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy, která byla nositelem obou soutěžních projektů.

Vítězná kampaň k projektu Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země šla z prostředků Integrovaného operačního programu s dopady do území sedmi krajů včetně Prahy. Projekt atraktivní formou seznamuje s odkazem sv. Cyrila a Metoděje a obdobím Velkomoravské říše a motivuje a inspiruje k návštěvě míst, která jsou součástí příběhu. Kampaň zahrnuje také pouliční divadlo, ukázky života starých Slovanů, ale také geocaching, zábavné kvízy apod.

Druhý oceněný projekt s názvem Východní Morava – cesty za zdravím byl připraven s cílem zvýšit zájem o region Východní Morava, který nabízí řadu aktivit spojených se zdravým životním stylem. Jednotlivé programy pro zdraví, které jsou součástí projektu, představují zdravé tipy a dovolenkové programy v regionu. Návštěvníkům je region prezentován jako vhodný pro aktivní dovolenou, přitom je využito existence kvalitní infrastruktury pro lázeňské pobyty, wellness aktivity, možnosti aktivního pohybu v přírodě i sportovního vyžití.

„Sledujeme trendy chování návštěvníků, u nichž zájem o aktivní dovolenou roste. Nabízíme jiný úhel pohledu na náš region," komentuje Dana Daňová.

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, kterou v roce 2007 zřídil Zlínský kraj zejména k propagaci svého území jako turistické destinace, za dobu své existence získala přes dvacet ocenění na národní i regionální úrovni za přípravu produktů, marketingových kampaní či tiskoviny pro turisty.

Centrála byla v roce 2010 vyhodnocena jako nejlepší destinační management České republiky za období let 1993–2010, v roce 2011 byla ředitelka CCRVM Dana Daňová vyhlášena Osobností cestovního ruchu ČR. 

Autor: Redakce

16.1.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Odvrácená tvář potravinových doplňků

Jsou snadno dostupné a slibují úlevu od mnoha obtíží a problémů. Výrobci je prezentují jako „přírodní prostředky" a vzbuzují u klientely falešný pocit neškodnosti a bezpečí. Ve skutečnosti číhá v chabě regulovaných vodách trhu s potravinovými doplňky na konzumenty celá řada nebezpečí.

V Napajedlích slavnostně otevřou kino. První promítnou Casablancu

Napajedla – Snímkem Casablanca oficiálně už tento pátek zahájí novou éru promítání v Kině Napajedla, kdy jej také slavnostně otevřou. Objekt má za sebou celkovou rekonstrukci, nyní tam firma pracuje na jeho digitalizaci, instaluje techniku. Provozovat kino bude Klub kultury Napajedla.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies