VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Východní Morava sbírala ceny na Regiontouru

Brno, Východní Morava – Hned dvě ocenění získala ve čtvrtek na brněnském veletrhu GO a REGIONTOUR Centrála cestovního ruchu Východní Moravy za propagaci Zlínského kraje.

16.1.2016
SDÍLEJ:

Veletrh Regiontour. Ilustrační fotografie.Foto: Pavlína Horáčková

V kategorii Nejlepší jednotná kampaň získala první cenu za kampaň Cyril a Metoděj – autentický příběh naší země, v kategorii Nejlepší turistický produkt získala třetí místo za produkt Východní Morava – cesty za zdravím.

„Udělení prestižní ceny pro oba přihlášené projekty považuji za významné ocenění naší práce předními odborníky v cestovním ruchu," říká Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy, která byla nositelem obou soutěžních projektů.

Vítězná kampaň k projektu Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země šla z prostředků Integrovaného operačního programu s dopady do území sedmi krajů včetně Prahy. Projekt atraktivní formou seznamuje s odkazem sv. Cyrila a Metoděje a obdobím Velkomoravské říše a motivuje a inspiruje k návštěvě míst, která jsou součástí příběhu. Kampaň zahrnuje také pouliční divadlo, ukázky života starých Slovanů, ale také geocaching, zábavné kvízy apod.

Druhý oceněný projekt s názvem Východní Morava – cesty za zdravím byl připraven s cílem zvýšit zájem o region Východní Morava, který nabízí řadu aktivit spojených se zdravým životním stylem. Jednotlivé programy pro zdraví, které jsou součástí projektu, představují zdravé tipy a dovolenkové programy v regionu. Návštěvníkům je region prezentován jako vhodný pro aktivní dovolenou, přitom je využito existence kvalitní infrastruktury pro lázeňské pobyty, wellness aktivity, možnosti aktivního pohybu v přírodě i sportovního vyžití.

„Sledujeme trendy chování návštěvníků, u nichž zájem o aktivní dovolenou roste. Nabízíme jiný úhel pohledu na náš region," komentuje Dana Daňová.

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, kterou v roce 2007 zřídil Zlínský kraj zejména k propagaci svého území jako turistické destinace, za dobu své existence získala přes dvacet ocenění na národní i regionální úrovni za přípravu produktů, marketingových kampaní či tiskoviny pro turisty.

Centrála byla v roce 2010 vyhodnocena jako nejlepší destinační management České republiky za období let 1993–2010, v roce 2011 byla ředitelka CCRVM Dana Daňová vyhlášena Osobností cestovního ruchu ČR. 

Autor: Redakce

16.1.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

V Lukovečku shořelo téměř 3,5 hektaru obilí.

Požár zničil 3,5 hektaru obilí

Policie, ilustrační foto.

S lupem se váleli před prodejnou

Jídlo dováželi na loďkách či člunech

SERIÁL POVODNĚ 97´/ Velkou vlnu solidarity u lidí napříč republikou vyvolaly ničivé povodně na Moravě před dvaceti lety. Například do Otrokovic v jeden povodňový večer, kdy část Baťov připomínala jedno obrovské jezero, přijel do nezaplavené části středu města jeden neznámý člověk.

Velký Ořechov se stane nově vinařskou oblastí

Vinařská oblast slovácké podoblasti. Tímto označením se zřejmě už za pár týdnů bude pyšnit obec Velký Ořechov.

Chceme čtvrtfinále, vyhlásil šéf Aukra, sponzora zlínského hokeje

ROZHOVOR/ - Od generálního manažera hokejového klubu Martina Hostáka dostal jako dárek žlutomodrý dres s novým logem, na zádech se jmenovkou Aukro. Právě spoluzakladatel obchodního internetového portálu Václav Liška oficiálně představil svou firmu, která nyní minimálně rok bude sponzorovat zlínský hokej.

Hosták: Rozpočet? Už vidím světlo na konci tunelu

ROZHOVOR/ - Působil uvolněně, rozdával úsměvy na všechny strany. I na optimisticky vystupujícím Martinu Hostákovi, generálním manažerovi hokejistů Zlína, byla na dopolední tiskové konferenci při příležitosti představení nového generálního sponzora a názvu klubu Aukro Berani Zlín znát úleva.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení