„Letošní dresy jsou obzvlášť vydařené. Domácí jsou v klasické žlutomodré kombinaci, ale líbí se mi některé detaily, jako třeba modrý límeček do V a samozřejmě nové logo! Navíc se velmi povedla i druhá, bílá sada dresů s pruhy! Věřím, že se budou líbit i našim fanouškům a zažijeme v nich hodně úspěchů a radosti v nové sezoně,“ uvedl na klubovém webu kapitán Zlína Václav Procházka.

Domácí dresy týmu FC TRINITY Zlín jsou vyrobeny ze stoprocentně recyklovaných materiálů. Navíc na zakázku, takže jsou svým vzhledem jedinečné a nezaměnitelné. Hlavní roli dresu hraje, jako již mnoho sezon, tradiční zářivě žlutá barva.

„Čistý a elegantní design je celosvětovým trendem a za společnost 11TEAMSPORTS jsme rádi, že jsme mohli pomoci se vznikem finálního designu těchto dresů a kompletním servisem,“ uvedl Jakub Špetlík ze společnosti 11TEAMSPORTS, která kompletně zajišťuje sportovní vybavení značky adidas pro zlínský klub.

Fotbalový Zlín představil nové logo.
Ševci se vydali novou cestou. Fotbalový Zlín představil nové logo

Vedení ševců se oproti předchozím sezonám rozhodlo vrátit k čistě žlutému dresu, bez jakýchkoliv grafik a jiných doplňků. „Chtěli jsme co nejvíce zvýraznit a dát prim našemu novému logu. Elegantní modré proužky, které symbolizují firmu adidas, se letos přesouvají na ramena,“ říká mluvčí klubu Zuzana Molková.

Velkou změnou jsou dva partneři na prsou. Firmu Climax doplnil nový generální partner, firma Tipsport. „Na zádech dále najdeme loga společnosti Lukrom a nově i titulárního partnera Trinity Bank,“ informuje Molková.

U druhé sady se ševci vrátili k bílé variantě dresů, které jsou doplněny o elegantní šedé pruhy, trenky a stulpny budou v barvě černé. „Stejně jako poslední dvě sezony bude logo klubu uzpůsobeno barvě dresu, tedy v bílo černé variantě, aby krásně zapadlo na dresy,“ dodává Molková.

Fanoušci Zlína si už nyní mohou nová trika koupit na klubovém eshopu.