Galerie: Škoda Enyaq

Škoda Vision iV Design přední části má sportovní ladění Klasická maska chladiče zůstala i v běžném provedení Svítit nebude Na rozdíl od limitované úvodní edice Osvětlení této části zajišťuje 130 diod Z boku jde spíše o zvýšené kombi V zadní části je tradičně velký zavazadlový prostor Palubní deska je svébytná, avšak ve stylu Octavie Běžné verze budou mít látku i na palubní desce Využívá se i velký podíl přírodní vlny Vzadu je místa dost Zůstal zachován tradičně velký otvor do kufru Centrální displej má úhlopříčku 13 palců Nad malým přístrojovým panelem je velký head-up displej V kufru jsou další "vychytávky" - například čistič nabíjecího kabelu Volič režimů jízdy je malinkatý Indukčně lze nabíjet dva telefony naráz Označení exempláře limitované edice na volantu Nabíjecí otvor je na pravém zadním blatníku Vpředu může být takováto plaketka Kola mají velikost až 21 palců Škrabka na led je tentokrát ve víku kufru Světlomety mají nový design Pod přední kapotou nezbylo místo ani na kabely Základní verze se budou nabíjet výkonem pouze 50 kW Označení velikosti baterie se nachází na zádi Kůže je vyčiněna bez pomoci chemie Pod centrální konzolou je další odkládací prostor Enyaq v jízdě Ujet by měl na jedno nabití až 510 kilometrů Úvodní limitovaná edice obsahuje i prvky v barvě mědi