Honda CR-V je skvělé auto pro jízdu po špatných silnicích
Zdroj: Radek Pecák
Auto má moderně tvarovanou příď
Zdroj: Radek Pecák
I záď je typická pro moderní SUV
Zdroj: Radek Pecák
Kapota vpředu je poměrně dlouhá
Zdroj: Radek Pecák
Zadní svítilny zasahují až téměř ke střeše
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
a přehledné
Zdroj: Radek Pecák
palubní deska dlouho nezestárne
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky dobře podrží tělo
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa dost
Zdroj: Radek Pecák
Kufr by mohl mít více vychytávek
Zdroj: Radek Pecák
než jen pouze úchyt pro výstražný trojúhelník
Zdroj: Radek Pecák
Zejména na roletce by se dalo zapracovat
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem kufru je už místo jen na povinnou výbavu
Zdroj: Radek Pecák
Netradiční ovladač převodovky
Zdroj: Radek Pecák
Centrální displej je spíše skromnější velikosti
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít je dobře přehledný
Zdroj: Radek Pecák
Skvělý způsob ovládání klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Úroveň rekuperace se volí pádly
Zdroj: Radek Pecák
Zadní sedadla lze posouvat a opěradlo sklápět
Zdroj: Radek Pecák
Možnosti nabíjení elektroniky jsou široké
Zdroj: Radek Pecák
Logické umístění spínače vyhřívání volantu
Zdroj: Radek Pecák
Prémiová audiosoustava hrála velmi dobře
Zdroj: Radek Pecák
Pěkně vyvedené startovací tlačítko
Zdroj: Radek Pecák
Odkládacích prostor je dost
Zdroj: Radek Pecák
Přední část střešního okna se dá otevřít
Zdroj: Radek Pecák
Oranžové kabely naznačují přítomnost vysokého napětí
Zdroj: Radek Pecák
Existují verze bez i s pohonem všech kol
Zdroj: Radek Pecák
Inspirací pro tvůrce zadních světel byly určitě Volva
Zdroj: Radek Pecák
Elektrifikace naznačuje i modrý motiv v logu
Zdroj: Radek Pecák
Odrazky v blatnících jsou shodné s verzí pro zámoří
Zdroj: Radek Pecák