Renault Captur byl žádaným zbožím a po faceliftu se to nezmění
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zadní partie působí nadále hodně dynamicky
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Příď je teď hodně jiná
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Na zadních svítilnách se měnil kryt
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zadní část střechy se svažuje k zemi poměrně rychle
Zdroj: Deník/Radek Pecák
V interiéru není nic úplně překvapivého
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Sedačky mají dostatečně dlouhé sedáky i opěradla
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Na palubní desce nejsou žádné výrazné zdobné prvky
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Vzadu je solidní prostor
Zdroj: Deník/Radek Pecák
I kufr postačí
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Volant je klasický kulatý
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Poměrně mohutný volič automatické převodovky
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Za volantem se také nachází displej
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Multimediální obrazovka je teď větší
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Hlasitost audia se nadále upravuje na speciální páčce
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Dokoupit si lze i prémiovou audiosoustavu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Parkovací brzda je elektrická
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Tlačítko zcela vlevo slouží pro vypínání asistentů
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Středová konzole má dvě úrovně
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Velký úložný prosto je také ve dveřní kapse
Zdroj: Deník/Radek Pecák
S logem značky si designéři vyhráli
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zde je také jeho část
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Osmnáctipalcová kola nezaručují pohodlí úplně všude
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Hybridní pohonná jednotka je dostatečně výkonná i úsporná
Zdroj: Deník/Radek Pecák