Zdroj: Radek Pecák
Auto je poměrně vysoké
Zdroj: Radek Pecák
Záď je také strohá
Zdroj: Radek Pecák
Svítilny jsou na dnešní dobu již moc velké
Zdroj: Radek Pecák
Příď pochází z doby, kdy byly všechny Volkswageny skoro stejné
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je stále v pořádku
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky vynikající
Zdroj: Radek Pecák
a prostor ve druhé řadě skvělý
Zdroj: Radek Pecák
Každé sedadlo lze sklápět
Zdroj: Radek Pecák
a posouvat
Zdroj: Radek Pecák
Kufr postačí běžné rodině i k velmi aktivnímu způsobu trávení volného času
Zdroj: Radek Pecák
Rezerva pod podlahou je užitečná věc
Zdroj: Radek Pecák
Výklopný háček unese solidní zátěž
Zdroj: Radek Pecák
Manuální převodovka se ovládá příjemně
Zdroj: Radek Pecák
Klimatizace mohla zůstat původní
Zdroj: Radek Pecák
Tento digitální přístrojový štít je levnější ze dvou verzí
Zdroj: Radek Pecák
Skvěle vyřešená středová konzole. Dokonce s gumou na přidržení peněženky
Zdroj: Radek Pecák
VW již všude montuje jen USB typu C
Zdroj: Radek Pecák
Na centrálním displeji zůstaly knoflíky
Zdroj: Radek Pecák
Na volantu klasická tlačítka
Zdroj: Radek Pecák
Startuje se bez klíčku
Zdroj: Radek Pecák
Výhled by mohl být lepší
Zdroj: Radek Pecák
Třízónová klimatizace je v létě dobrodiním
Zdroj: Radek Pecák
Dveře jsou velké a kapsy v nich rovněž
Zdroj: Radek Pecák
Drobnosti lze uložit i pod strop
Zdroj: Radek Pecák
Stolečky lze umístit do několika poloh
Zdroj: Radek Pecák
Je možné z nich vysunout držáky nápojů
Zdroj: Radek Pecák
Grafika světel je moderní
Zdroj: Radek Pecák
a přední LED světla svítí velmi dobře
Zdroj: Radek Pecák
Výfuk je ukryt pod nárazníkem
Zdroj: Radek Pecák
Na poměrně malých kolech auto jezdí dobře
Zdroj: Radek Pecák
Motor je tichý a dostatečně výkonný
Zdroj: Radek Pecák