Úřednice Debora si jako součást představení vytáhla tři lidi z davu na pohovor
Zdroj: Káťa Opuntia, LFŠ
Účinkující připravují místo na představení
Zdroj: Marek Malůšek, LFŠ
Zdroj: Marek Malůšek, LFŠ
První překážkou účastníků byla nepříjemná úřednice Tina a formuláře
Zdroj: Káťa Opuntia, LFŠ
Jaké je vaše jméno? Velikost bot? Barva pleti a očí? Jste svobodný, anebo vás někdo podvádí? A vzdělání?
Zdroj: Káťa Opuntia, LFŠ
A co zaměstnání? Komu dlužíte a kolik? Jaký je váš morální profil? Lžete a kradete? Všechny kolonky byl účastník nucen vyplnit
Zdroj: Káťa Opuntia, LFŠ
Jednou ze zájemců o vízum byla i Indka Meghana. V průběhu představení vyprávěla divákům svůj příběh získávání víza, který trval dva roky.
Zdroj: Káťa Opuntia, LFŠ
Po odevzdání formulářů byli účastníci odkázaní do čekárny
Zdroj: Deník
Z čekárny si úřednice Magda volala jednotlivá čísla a nevybíravým způsobem začal vzhledem k formuláři výslech
Zdroj: Káťa Opuntia, LFŠ
Výslech neprobíhal jen u stolu, ale i veřejně v čekárně před všemi.
Zdroj: Káťa Opuntia, LFŠ
Pohovor byl vlastně další příběh o těžkostech cizinců s vízy. Ten vyprávěla Japonka Sai, která se kvůli pandemii mohla zúčastnit pouze online. Z
Zdroj: Káťa Opuntia, LFŠ