„Je hezký,“ prohodil nesměle téměř tříletý Michal „Mishan“ Komínek.

„Je tam moc reklam, ale rozumím tomu, že tam musí být. Nedá se nic dělat. Ale líbí se mi,“ vzkázal s úsměvem vedení klubu i tatínek Aleš „Colombo“ Komínek.

Naposledy na dresu beran vládl v ročníku 1996/1997. V dalších sezonách už musel ustoupit do pozadí a na hrudi hráčů se začali střídat generální sponzoři klubu. Nyní symbolicky na startu jubilejní 50. sezony Zlína v nejvyšší soutěži se klubový symbol vrátil.

„Jsem rád, že barvy zůstaly i po změně sponzora žlutomodré. Líbí se mi nový znak. Líbily se mi i minulé dresy, ale lepší je s beranem. Je lepší, když je na dresu výrazný znak,“ pochválil práci vedení klubu včera během focení a podepisování se fanouškům kapitán týmu Ondřej Veselý.