„Boleslav patří mezi soupeře, o kterých se příliš nemluví a nenápadně se připravují. Třeba překvapí, klidně se mohou pohybovat v horní polovině tabulky. Nikdo od nich nic nečeká, což však může být jejich výhoda. Máme informace, že velmi posílili defenzivu,“ upozorňuje hlavní kouč PSG Zlín Zdeněk Venera.

V úvodním kole v Pardubicích se Zlínu podařilo vydolovat dva body. Ovšem v domácích zápasech se obvykle velí bodovat naplno. Venera je však velmi obezřetný. „Nikdo nemůže počítat s tím, že z obou zápasů na našem stadionu automaticky vybojujeme šest bodů. Zastávám názor, že každý zápas, ve kterém se boduje, je dobrý a má svoji cenu. Není ani moc dobré rozlišovat, jestli se hraje doma nebo venku. Nejhorší je, když se daří a stejně se vyjde naprázdno. V Pardubicích bych byl spokojený i s jedním bodem,“ tvrdí Venera.

Nakonec se jeho svěřencům podařilo urvat dva a postarali se o nepříliš vydařený návrat gólmanské legendy Dominika Haška. „Hrálo se vyrovnané utkání. Vítězství se mohlo zvrátit na obě strany. Nebylo vidět, že by nás Pardubice dostaly pod nějaký drtivý tlak. Kromě smolné branky, kterou jsme si vstřelili sami, moc vyložených šancí neměly,“ vrací se k prvnímu soutěžnímu měření sil v novém ročníku.

Jeho svěřenci po první třetině prohrávali po tečované střele Míky. Domácí se navíc dostali do tempa sérií přesilovek, ve kterých si vytvořili optickou převahu. „Ovšem v početních výhodách si žádné vyložené šance nevypracovali. Čekali jsme, že si na začátku vytvoří převahu, aby zápas strhli na svoji stranu,“ podotkl Zdeněk Venera, který se v dnešním střetnutí stále musí obejít bez kapitána Jaroslava Balaštíka. Nejistý je také start obránce Jana Švrčka, který se potýká s blíže nespecifikovaným zdravotním problémem.

Hokejisté Zlína nastoupí zároveň k prvnímu duelu na zbrusu nové ledové ploše, která v létě prošla výraznou rekonstrukcí. Nové je chlazení, mantinely a také plexiskla. K umocnění domácí atmosféry vedení zlínského klubu nabádá všechny příznivce, aby přišli své hráče povzbudit ve žlutých klubových barvách. „Na prvních 2200 diváků, kteří si zakoupí vstupenku, čeká DVD se sestřihem nejzajímavějších okamžiků uplynulé sezony,“ láká všechny fandy Beranů do ochozů zlínského zimáku manažer pro marketing a komunikaci Patrik Kamas.