„Rozhodli jsme se pro radikální změnu, včetně dodavatele. Vsadili jsme na v současnosti moderní retro styl se šněrováním u krku. Navíc díky vstřícnosti generálního sponzora, jenž se vzdal plochy v horní zadní části, jsme vyslyšeli přání fanoušků a po mnoha letech se vrací jméno hráče nad jeho číslo,“ potěšil příznivce beranů Patrik Kamas, jednatel PSG Zlín, jenž návrh nového dresu diskutoval nejen s hráči, ale i fanoušky klubu.

„Navíc na rozdíl od minulosti není jméno hráče a znak sponzora na hrudi na dresu vytištěno, ale našito, což je také daleko zajímavější,“ míní.

„Kdyby tam ale nebyly žádné reklamy, byly by ještě hezčí. V Evropě to už ale nyní bez nich asi nejde. Každopádně jsou jedny z nejlepších, v jakých jsem hrával,“ uznal zlínský útočník Petr Leška.

Spokojen je i trenér beranů Rostislav Vlach: „Je to příjemná změna, neboť za ty roky byl náš starý dres už okoukaný. Vždyť v NHL je mění co tři čtyři roky. Byl to dobrý krok, fanouškům se bude líbit.“

Ze změny měl radost i navrátilec Antonín Honejsek, který uplynulé dva roky strávil v zámoří. Včera v pravé poledne právě s kolegou Petrem Holíkem dresy jako modelové veřejnosti představili.

„V podobných dresech, především kvalitou, jsem tam běžně nastupoval. Když si vzpomenu na dobu před odjezdem, kdy jsme o dorostenecký titul hrávali prakticky v papírových dresech, je to příjemná změna. V kabině jsme se shodli, že jsou perfektní,“ dodal nadšeně Honejsek.

Hůře budou zřejmě fanoušci beranů přijímat změnu barev dresů, které nařídilo vedení Asociasce profesionálních klubů. Zlín tak bude v domácím prostředí nastupovat v modrých dresech a na ledě soupeřů ve žluté kombinaci.

„Poněvadž vím, že náš fanoušek je v domácím prostředí na žlutou zvyklý, pokusíme se během podzimu vyjednat výjimku pro některá domácí utkání,“ slíbil Kamas.

Permanentky se slevou

Se zajímavou nabídkou přichází těsně před startem soutěže vedení extraligových hokejistů Zlína. Nejenže o víkendu zlevní cenu permanentních vstupenek o pět procent, ale navíc uvolní do prodeje nová, zajímavá místa.

„Jedná se o sedadla, která v minulosti patřila do kategorie čestných a neprodávala se. V kombinaci se slevou se jedná o velmi zajímavou nabídku,“ dušuje se Patrik Kamas, jednatel hokejového klubu.