Hokejová veřejnost si od soboty do středy 31. července bude mít možnost v hlasování na oficiálních klubových stránkách ze tří grafických návrhů vybrat ten svůj. Do ankety se zapojí i samotní hokejisté.
„Chtěli jsme dát fanouškům i hráčům prostor vybrat si. Roky dres vybíralo vedení a marketingové oddělení. Letos jsme si řekli, že by bylo fajn, aby si fanoušci a hráči společně vybrali dres blízký jejich beraním srdcím. Přece jenom, nosit je budou oni,“ pousmála se nad nápadem volby dresu marketingová specialistka klubu Karolína Václavková.
Zatímco vloni klub hledal nového generálního sponzora, letos je situace stabilizovaná. I proto si dresy mohlo graficky lépe vyladit. Dojde hned k několika změnám.
„Trochu jsme bojovali s barvou kalhot, které mají pouze dva odstíny modré. Nový znak byl navržen v odstínu námořnické modré, ale kalhoty byly o hodně světlejší, což způsobovalo nesoulad. Od letoška budeme mít o něco tmavší kalhoty, ale na dresu využijeme dva odstíny modré barvy. Tmavší, která bude ladit ke kalhotám a o něco světlejší, která bude „tou ideální zlínskou“. Dresy, díky trojbarevnosti, nebudou zcela inverzní. Námořnická modrá, která byla využívána především v 80. letech, bude na všech variantách na stejných místech,“ zmínil marketingový manažer klubu Libor Kožík.
Stejně jako v minulé sezoně bude dres zdobit vlajka Zlína pod krkem. Velký znak klubu na hrudi by měl být posunutý o něco výš. Výraznou novinkou je umístit číslo hráče i na přední stranu dresu. Font písma ještě není pevně stanoven a je možné, že i zde dojde k drobným změnám.
„Dresy jsme obecně chtěli jednoduššího rázu. To ukazuje především první varianta, kde dominuje vždy jedna barva. U varianty dva jsme zvolili, pro Zlín velmi typické ramena, tentokrát vyvedené v modré barvě při obou variantách a doprovázená jemným pruhem. Ten se objevuje i u třetí varianty, kde jsou ramena protáhlá až na konec rukávu,“ popsal všechny tři varianty Kožík.
Nejedná se ovšem o finální variantu dresu.
„Stále se vyjednává se sponzory o dalších reklamních pozicích na drese, ale budeme se snažit držet se vzoru, který fanoušci a hráči vyberou,“ dodal Libor Kožík.