Společně se svým týmem ho našel i letos. Internetový obchodní portál Aukro v názvu klubu vystřídal tradiční sponzor zlínského hokeje, stavební společnost PSG.

„Chtěl bych poděkovat městu Zlín, staronovému generálnímu sponzorovi PSG a všem ostatním partnerům, kteří pomáhají zlínskému hokeji. Velký dík patří Juraji Surovičovi a PSG, že spojili na další roky své jméno s klubem,“ vzkázal Hosták.

Ačkoliv i tentokrát musel generálního sponzora shánět, nebylo to v šibeničním termínu jako vloni.

„Nyní jsme měli víc času na přípravu. Klub je po finanční i sportovní stránce stabilizovaný. Jsem spokojený, v jaké je kondici, byť to může být vždy lepší,“ podotkl Hosták s tím, že rozpočet klubu je zhruba srovnatelný s uplynulou sezonou.

Kromě generálního partnera se klub může opřít i o tři hlavní partnery Baťa, RI Okna, Synot Tip a celou řadu dalších.

„Všem chceme poděkovat, i těm drobnějším, vzali to pěkně od srdce, vědí, že bez nich nelze fungovat,“ je vděčný Martin Hosták, bývalý televizní expert a reprezentační útočník.

Podle něj se mezi zlínskou veřejností zlepšuje i image, fanoušci se opět ztotožňují se svým klubem.

„Zájem o permanentky je o něco málo lepší než v loňské sezoně, ale pořád to není jako dřív. Byli bychom rádi, kdyby si lidé na zimní stadion našli cestu a pomohli vytvořit celkovou hokejovou atmosféru,“ vyzval fanoušky Hosták.