Můžete už v případě úpravy doprovodného programu extraligových utkání prozradit, o co konkrétně půjde?

Změní se formát soutěží pro fanoušky, které nyní budou v první i druhé přestávce extraligových utkání. Zatímco ve druhé přestávce ponecháme střílení na branku, v první přestávce máme nachystánu novou soutěž. Novou soutěží nahradíme losování bulletinů, chceme více zapojit fanoušky. V exponovaných utkáních chceme v rámci možností připravit pro fanoušky doprovodný program i před Zimním stadionem Luďka Čajky, doprovodné aktivity v přestávkách chceme nadále rozšiřovat.

Změní se také formát bulletinu. V jakém rozsahu?

Bulletin dozná zásadních změn, bude celobarevný ve formátu A4, bude mít méně stránek a bude levnější. Přidaná hodnota Zlínského buly bude ve formě menšího plakátu jednotlivých hráčů, daný hráč pak bude mít autogramiádu po skončení domácího extraligového utkání u kabiny.

Připravujete také inovaci webových stránek. V jakém směru, když se design měnil poměrně nedávno?

Design webových stránek aktualizujeme před každou sezonou, nadcházející sezona nebude výjimkou. Nynější změny webu však budou zásadnější, bude více náhledů tzv. Top článků ve vrchní části home page a celkově chceme jednotlivé části na hlavní stránce upravit tak, aby byl web ještě uživatelsky přehlednější.

Chystáte také aplikaci do chytrých telefonů a také posun ve fungování sociálních sítí a YouTube. Co ještě jde vylepšit?

S naším partnerem, firmou B2A, chystáme aplikaci do chytrých telefonů, kterou bychom měli spustit v průběhu října. Aplikace bude nabízet kromě standardních funkcí i jednu exkluzivní. Návštěvníci utkání budou prostřednictvím této aplikace získávat nejaktuálnější informace týkající se daného zápasu. Funkcemi i zpracováním by měla aplikace patřit mezi top sportovní aplikace v ČR. Pořád jde věci zlepšovat, na YouTube chceme dávat krom reportů a rozhovorů taktéž zajímavé videa, jako byl trénink z pohledu hráče atd. Na sociálních sítích budeme chtít nechat fanouška nahlédnout více do zákulisí formou fotek. Nově bude mít klub oficiální účet na Twitteru.

Připravujete také znovu rozjet online rozhovory na webu PSG Zlín. Jak často budou hráči odpovídat na otázky fanoušků?

Online rozhovory budou probíhat jednou za čtrnáct dní. Fanoušci budou mít možnost hlasovat formou ankety na webu, kterému hráči budou chtít klást otázky.

Vyhlásili jste také soutěž mezi fanoušky o pojmenování maskota berana. Proč jste se tak rozhodli, jaký máte ohlas a už máte svého favorita na jméno?

Chceme dát možnost fanouškům pojmenovat maskota klubu, protože žádné nemá, což nám přišlo škoda. Myslíme, že nějaké trefné a vkusné jméno by maskotovi slušelo. Část fanoušků píše náměty na jméno, druhá část pak zastává názor, že beran by měl být prostě Beran. Favority na jméno vyberou hráči, fanoušci pak definitivně rozhodnou, ve hře zůstane i varianta, že beran zůstane Beranem.