„Hlavní rozdíl je už v bělení ledové plochy, která je rychlejší, efektivnější a led je také výrazně bělejší. Navíc dnes zkoušíme novou technologii v pokládání čar, brankoviště a všech kruhů formou položení speciálního papíru na ledovou plochu. Dodnes jsme vše malovali ručně. Slibujeme si od toho větší viditelnost pro hráče i fanoušky,“ vysvětluje ředitel zimního stadionu David Navrátil.

Klub navíc i ušetří peníze, také časově je proces rychlejší. „Je to cenově levnější, než když vše děláme vlastními silami. Už vzhledem k tomu, že dnes zabělíme ledovou plochu, nalajnujeme a položíme všechny reklamy. Původně jsme stihli pouze zabělit včetně namalování čar a kruhů. Reklamy jsme malovali až před samotnou sezonou,“ připomněl Navrátil, který už provozu zimního stadionu ve Zlíně šéfuje deset let.

Výrobu ledu však komplikují současná vedra. „Ráno se to ještě dá, stadion je přes noc jakžtakž vychlazený. Ale odpoledne a večer je přes střechu rozpálený, že nám voda špatně mrzne. Je to běh na dlouhou trať. Musíme být trpěliví,“ ví Navrátil.