Osmačtyřicetiletý bubeník, zpěvák a skladatel tam vystoupil se svým sólovým projektem, kterým navázal na svou předešlou formaci Kollerband.

Tři roky po rozpuštění skupiny Lucie, v níž zastával funkci leadera po dobu dlouhých osmnácti let, se jeden z nejzkušenějších muzikantů střední generace českého rocku vrací ke svým starým písničkám, byť v jiném podání.

Koller začínal v kapele Jasná páka, s níž na počátku 80. let natočil kultovní hit Majolenka.

Když byl na Jasnou páku uvalen zákaz hraní, vystupoval nějaký čas s Lubošem Pospíšilem a poté se stal bubeníkem Žentouru. V roce 1987 spoluzaložil Lucii, ale příležitostným „kšeftům“ se svými kolegy z jiných sestav se nevyhýbal ani nadále.

S Michaelem Kocábem a Michalem Pavlíčkem účinkoval v Pražském výběru, později dal s Ivanem Hlasem, Ivanem Králem a Karlem Šůchou dohromady „superskupinu“ Alias, sestavenou podle modelu amerických Traveling Wilburys (Dylan, Harrison, Orbison, Petty, Lynne).

Podobně hvězdným bandem byl i Kollerband, v němž se setkali členové kapel Blue Effect, Monkey Bussiness, Tata Bojs a Kurtizány z 25. Avenue.

V současnosti vyráží interpret hitů Oheň, Šrouby do hlavy nebo Troubit na trumpety by se nám líbilo na turné se známou českou skupinou Chinaski. Nahradil v ní na postu bubeníka Pavla Groh-mana, který letos v létě tragicky zahynul.

O možnosti návratu ke svému nejslavnějšímu působení v Lucii říká: „Nedá se říct, že by mi Lucie nescházela, ale myslím, že splnila své, a tak nemám potřebu ji znovu oživovat. Zažili jsme spolu osmnáct let, a to je hodně. Která kapela se dožije takového věku?“