„Řidička octavie nedala přednost při vyjíždění z komunikace třetí třída nákladním vozu, který po srážce pokračoval až do zábradlí nadjezdu,“ uvedla k nehodě uherskohradišťská policejní mluvčí Jitka Zámečníková s tím, že se při nehodě niko nezranil. Po střetu policisté odhadli škodu na pětaosmdesát tisíc korun.

Podle mluvčího Správy železniční dopravní cesty Pavla Hally platí pro nadjezdy stejné bezpečností požadavky jako u jiných mostů. „Případ, kdy by osobní či nákladní auto prorazilo zábrany na mostě a spadlo do prostoru průjezdů vlaku včetně trolejí, nepamatujeme,“ poznamenal Halla, který vzpomněl případ kdy před několika dny o troleje zavadilo nákladní auto zvednutou korbou. Za rizikovější považují železničáři souběžné silnice s tratěmi nižších kategorií, ale i tam většinou havarované auta končí v příkopech či v náspech. Podle statistik v nehodách jednoznačně vedou železniční přejezdy, kde podle Hally dochází ke střetům naopak velmi často.