„Jeli jsme si svůj závod bez výraznějších chyb a jakýchkoliv technických problémů. Jedinou nepříjemností byl defekt asi tři rychlostní zkoušky před cílem soutěže,“ prozradil zlínský pilot. Paradoxně se přitom jednalo o jeden z nejkratších úseků v soutěži. „Ani nevíme, jak se nám to vlastně stalo. Zničehonic jsme na rovině před zatáčkou cítili, že auto není v kondici a naráz jsme zjistili, že máme prázdnou pneumatiku,“ popsal Barvík.

Jinak si však své vystoupení na jedné z nejprestižnějších domácích soutěží mohl pochvalovat. Po havárii v Českém Krumlově, kde svůj vůz pronajal, musel auto kompletně zrepasovat a s nově poskládaným vozem se pustil do boje s kompletní českou i polskou špičkou. „Musím říct, že kombinace počasí, délky rychlostních zkoušek a kvalita startovního pole udělaly ze závodu jeden z nejtěžších podniků, jaký jsem kdy absolvoval,“ přiznal aktuálně čtrnáctý muž domácího šampionátu.

A vzhledem k tomu, že oproti svým soupeřům neměl k dispozici takové materiální vybavení ani finanční možnosti, bral umístění ve druhé desítce výsledkové listiny jako možné maximum. „Nechci se pořád vymlouvat, ale když řeknu, že za čtyři letošní závody, které jsem absolvoval, mám vyměněné pouze dvě nové pneumatiky a zbytek jezdím se starými, bude asi jasné, co mám na mysli. Všichni jezdí rychle a podobné detaily rozhodují o výsledku,“ poznamenal Vladimír Barvík.

Ten se ještě před srpnovou Barumkou představí v Pačejově, kde pokračuje domácí šampionát ve sprintech