„Před závodem, který jsme původně ani neměli v plánu, bych druhé místo bral všemi deseti. Vzhledem k průběhu jsme ale měli vyhrát. Bohužel technika byla proti,“ posteskl si Milan Kneifel, který první problémy s vozem zaznamenal již v závěru páteční etapy. „Poslední dvě rychlostní zkoušky jsme měli problémy s alternátorem a do servisu jsme dojeli bez světel,“ upřesnil závodník.

Technici sice porouchaný díl vyměnili, ovšem ani v sobotu vůz optimálně nefungoval. „Po dvou měřených úsecích jsem se dostal do čela, ovšem po celý den měl vůz problémy. Ty vyvrcholily v posledních erzetách, kdy motor čím dál častěji vynechával, především v otáčkách. Nakonec jsme byli rádi, že jsme vůz dotlačili do cíle alespoň na druhém místě,“ oddechl si 39letý závodník, který se ale také nevyhnul jezdecké chybě. „Jednou jsme vyjeli mimo trať, což nás stálo asi půl minuty,“ spočítal 17. muž v absolutním hodnocení závodu.

Co způsobilo problémy vozu během víkendu, již technici odhalili. „Vadná elektronika je již opravená a vůz připraven k závodu,“ oddechl si Kneifel, který ale ještě stoprocentně neví, zda se zúčastní třetího podniku seriálu MČR za měsíc v Krumlově. „Během příštích čtrnácti dnů budeme moudřejší. Rozhodující jsou pochopitelně finance, které musím shánět závod od závodu,“ přiznal úřadující vicemistr, jemuž se spolujezdcem Jaroslavem Blažkem v průběžném hodnocení šampionátu třídy A náleží čtvrtá příčka se sedmibodovou ztrátou na vedoucího Vlčka.