„Přehnali jsme nájezd do jedné ze zatáček, uklouzli jsme a skončili ve stromě. Bylo jasné, že dál nemůžeme pokračovat. Naštěstí se to obešlo bez vážnějších následků na zdraví. Jen můj spolujezdec Igor Norek má trochu naražená žebra,“ líčil zlínský pilot, kterého mrzelo, že osudný moment přišel jen necelého půl kilometru před koncem rychlostní zkoušky.

Do té doby mohl být se svým výkonem spokojený. Na vedoucího Pavla Valouška sice neměl nárok a relativně bezpečný náskok držel i druhý Martin Semerád, třetí příčku před dotírajícím Němcem Matthiasem Kahlem ale dokázal kontrolovat. „Příliš prostoru pro taktizování nebylo. Snažili jsme se jet rychle a udržet naše soupeře za zády,“ prozradil Tarabus.

I proto byl z jezdecké chyby, která jej vyřadila ze soutěže, zklamaný. „Závod jsme měli krásně rozjetý a třetí místo bychom brali. Další posádky, které s námi soupeřily o celkové prvenství, už totiž byly v danou chvíli mimo hru,“ připomněl zlínský soutěžák, že průběžně druhý Jan Sýkora odstoupil z rallye s technickou poruchou ve čtvrté erzetě, čtvrtý Roman Odložilík skončil dokonce hned v prvním testu.

I díky tomu zůstává domácí šampionát ve sprintrally stále otevřený. Z tohoto pohledu tedy není pro Tarabuse nic ztracené. Sobotní havárie mu však možná překazila účast v některém z nadcházejících podniků velkého mistrovství. „Plánovali jsme start na Bohemce i na Barumce. Teď ale musíme počkat, jak oprava auta zahýbe naším rozpočtem,“ uvedl pilot vozu Fiat Grande Punto S2000.