Nicméně letos bude v tomto seriálu rád i za konečné umístění v první trojici.

„Ve Vsetíně budeme chtít zvítězit, což je ostatně náš cíl v každém sprintu, a vrátit se zpět alespoň na stupně vítězů,“ říká aktuálně čtvrtý muž absolutní klasifikace, který na třetího a zkušeného Josefa Petáka ztrácí osm bodů. Každému jezdci se přitom počítá šest nejlepších výsledků. A na tom může Orsák ještě vydělat.

Zatímco Peták již šestkrát do cíle dojel, valašský pilot to dokázal dosud pouze čtyřikrát, takže v případě dobrého výsledku si jistě polepší. To však plánoval i minulý víkend v Jeseníkách, kde po dvou erzetách dokonce vedl s pětivteřinovým náskokem na Romana Krestu. Hned v dalším měřeném testu ale musel odstoupit.

„Bohužel je to pořád stejné. Výborně začneme, pak nás ale vyřadí technické problémy. Tak tomu bylo i teď. Na třetí rychlostní zkoušce jsme nejprve vyletěli z tratě a poškodili zadní kolo, ovšem stopku nám vystavily až další události v servisu, kde jsme ztratili příliš mnoho času,“ smutnil 26letý pilot.

Víc se k tomuto tématu vyjadřovat raději nechtěl. Jen by se musel opakovat. A vzhledem k tomu, že na všech třech frontách, kde letos toužil uspět, je to pořád dokola jedna a tatáž písnička, pocity zklamání a frustrace se dají jistě pochopit. „Vím, že tyto věci k motoristickému sportu patří, ale letos to už je opravdu extrém,“ konstatuje Orsák.

Přesto si chce ještě v závěru sezony zazávodit. Vsetínský sprint obstará jeho poslední ostrý start, závěrečný díl slovenského šampionátu v Bratislavě totiž mezitím pořadatelé zrušili, ve hře je však účast v Pražském rallysprintu a začátkem roku také v rakouské soutěži Janner rally.