„Určitě jsem od našeho letošního vystoupení čekal více," přiznal bez skrupulí Kneifel, který litoval především technických problémů na jeho Renaultu Clio R3 v šesté rychlostní zkoušce Lukov. „Na více než tři minuty nám přestala fungovat elektronika, kdy zřejmě po jedné z ran ji vyplo některé z čidel. Auto se nám pak sice podařilo natočit, ale v tu chvíli jsem si myslel, že máme po závodě," přiznal 41letý závodník.

Zpět do hry jej ale paradoxně dostaly rozmary počasí na zbylých úsecích sobotní etapy. „Především na Tesáku tma, mlha a neskutečně klouzavý asfalt přinesly ztráty, které se nepočítaly na sekundy, ale minuty," poznamenal závodník ze Zlína.

V neděli se pak posádce se startovním číslem 50 podařilo předjet ve své skupině čtyři soupeře. „Když jsme se už těšili, že se v závěru konečně svezeme na suchých tratích, tak se přihodila tragédie. Byla to hodně smutná Barumka," přiznává Kneifel. „Tak nevyzpytatelné počasí jsem na ní ale nezažil. Jel jsem už za silných přeháněk a bouřek, ale nepamatuji, aby na trati panovaly tak rozdílné klimatické podmínky. Strašně těžko se cokoliv předvídalo, chvílemi nebylo kvůli mlze a tmě vůbec vidět. Musel jsem jet s rozumem a chladnou hlavou. Proto dojetí do cíle beru jako úspěch," přiznal.

I přese všechno se jeho týmu podařilo bodovat v Clio Cupu, kde skončil druhý, a dosáhl tak na zajímavé bonusy. „Pokud vše dáme dohromady, představíme se v Příbrami. V celkovém hodnocení mezi dvojkolkami se chceme poprat o pódium," slíbil Kneifel, kterému aktuálně patří čtvrté místo se ztrátou pěti bodů na bronzového Bryndu. ⋌(mb)