„Nejdůležitější bylo, že jsme viděli cíl a nic neudělali autu," oddechl si 42letý rallyeový závodník, který ale během víkendu rozhodně na růžích ustláno neměl. Důvodem byly zejména problémy v úvodu první etapy.

„První krušné okamžiky přišly hned na páteční městské rychlostní zkoušce, kdy nám v závěru třetího kola úplně odešly brzy a dojeli jsme jen na ručku," s odstupem času již s úsměvem vzpomíná Kneifel.

„Původně jsme si mysleli, že problémy byly způsobeny přehřátím, ale když se v závěru Trojáku situace opakovala, vážně jsme zvažovali odstoupení," přiznal pilot, který se při přejezdu na další rychlostní vložku pokusil problém spravit.

„V závěru Semetína ale kvůli brzdám byly chvíle, kdy jsme ani nevěděli, jakým zázrakem jsme dorazili do cíle. Dokonce jsme chvíli jeli břehem."

Naštěstí v následném servisu mechanici problém odstranili a Kneifel mohl pokračovat ve svém posledním závodě.

„Potvrdilo se nám, že především řada zahraničních posádek začátek dost přepálila a řada z nich havarovala. Bohužel o lepší výsledek nás připravil první průjezd Trojáku, kde jsme kvůli dešti hodně ztratili. Našim konkurentům za námi totiž přálo lepší počasí. I tak jsme ale se závodem spokojeni," zopakoval Kneifel, který ale stejně jako všichni další slušní diváci byl rozčarován počinem polských fanoušků, kvůli kterým byl zrušen druhý, noční průjezd erzety Pindula.

„Na ni jsem se moc těšil. Dokud ale nebudou tito rádoby fanoušci exemplárně potrestáni, může se podobná věc kdykoliv opakovat," varuje Kneifel.

„Já bych jim dal vysoké pokuty. Nejen kvůli nim totiž některé posádky s vyššími čísly si letos na Pindule vůbec nezazávodily," připomněl zlínský závodník, který zřejmě absolvoval poslední velký závod kariéry.

„Rozhodně v rallye končím s pravidelnou účastí. Přestože zatím je můj další závodnický osud ve hvězdách, je možné, že se někde ještě svezu," nechal si pootevřená vrátka Milan Kneifel.