„Od začátku se budeme snažit jet co nejrychleji. Jen tak můžeme z hlavy úplně vymazat havárii z Kopné. Navíc sprinty jsou příliš krátké na to, abychom nějak taktizovali nebo začínali opatrně. Než se nadějete, je cíl. Není tedy nač čekat. Uděláme maximum pro to, abychom si připsali letošní třetí vítězství a vrátili se do čela šampionátu," potvrdil Kostka.

Zlínská posádka dokázala suverénně zvítězit při úvodních závodech na Vysočině a v Lužických horách. Při třetím rallysprintovém závodě útočili dokonce na hattrick. Více než polovinu soutěže dokázal Kostka držet krok s Romanem Krestou. Do závěrečné sekce nastupoval s minimálním odstupem za vedoucím Krestou, ovšem do zbytečného rizika jít nechtěl, protože Kresta mu body do hodnocení šampionátu nebral.

Na předposlední rychlostní zkoušce nedaleko cílové fotobuňky posádka havarovala a musela ze soutěže odstoupit. Při nehodě navíc došlo k rozsáhlým poškozením vozu Citroën C4 WRC. „Bohužel z bývalého vozu nešlo použít téměř nic. Tým tak musel sehnat ve Francii zbrusu novou karoserii a postavit další céčtyřku. Za to jim samozřejmě patří velký dík," poděkoval na dálku úřadující mistr republiky na okruzích.

„Ještě před závodem nás proto čeká test v okolí Mladé Boleslavi. Bude zapotřebí nastavit vůz na zdejší tratě a také bych chtěl právě tady získat v CéČtyřku další zkušenosti na jiném typu asfaltu," popsal předstartovní vyhlídky a přípravy zlínský pilot, který se v polovině sezony definitivně rozhodl, že letos upřednostní domácí šampionát ve sprintech na úkor republikového mistrovství na okruzích.

„Měl jsem v plánu před sezonou také starty v rámci okruhového šampionátu se starší specifikací vozu DTM. To byla jediná moje podmínka, abych se udržel v kondici s touto špičkovou technikou. Teď už je ale ročník v plném proudu a není příliš pravděpodobné, že bych ještě do boje o titul zasáhl," připustil Kostka.

ROBERT ŠTACH