Obrat k lepšímu přinesl teprve podnik v Kostelci nad Orlicí, kde skončil sedmý mezi produkčními vozy. Ani to se však neobešlo bez obvyklých potíží.
„Už na první rychlostní zkoušce nám výrazně poklesl výkon motoru. Štěstí v neštěstí bylo, že hned po první vložce následoval servis, jinak bychom skončili," předeslal želechovický soutěžák.
Ani po prvním ohledání vozu to však na pokračování v závodě nevypadalo. „Po otevření kapoty se na nás vyvalil hustý černý dým a vše nasvědčovalo tomu, že máme pokažené turby. Nakonec se ukázalo, že šlo pouze o prasklou hadičku," oddechl si Pantálek.
Vyhráno však neměl. „Něco v motoru bylo načaté a neměli jsme potřebný výkon. Hlavně v kopcích jsme hodně ztráceli. A když už jsem rozeznával podél trati i diváky, věděl jsem, že z toho žádný super výsledek nebude. Za normálních okolností bychom měli určitě na víc," je přesvědčený pilot vozu Mitsubishi Lancer Evo IX.
Samotný závod si ovšem pochvaloval. „Parádní svezení a tratově jeden z nejhezčích sprintů u nás. Jelo se rychle, ale přitom bezpečně. Osobně jsem moc rád, že tento podnik přibyl do domácího mistráku. Nebýt našich problémů, užili bychom si jej ještě víc," pokračuje Pantálek.
Na problémy už si však v této sezoně zvykl. Provázejí jej od samotného začátku. „Na Vrchovině nás zradil diferenciál, v Lužických horách převodovka a na Kopné nás v závěru vyřadil defekt. Tento závod nás asi mrzí ze všech nejvíc, neboť jsme odstupovali po dobrém výkonu ze třetího místa ve třídě," vyjmenoval Pantálek.
V praxi to tedy znamená, že na dobrý výsledek v celkové klasifikaci už asi může v tomto ročníku zapomenout, nicméně známý showman, jenž nezapomíná v zatáčkách a vracácích ani na diváky, chce absolvovat druhou polovinu sezony se ctí a rozhodně nic nevypouští.
„Víme, že mezi nejlepší trojicí ve třídě můžeme dojíždět. Jen to chce trochu více štěstí. Teď se dobře připravíme na Pačejov a potom především na Barumku. Ta je sice součástí velkého mistráku, pro nás je to každopádně vrchol sezony," ubezpečil želechovický pilot.