Druhý skončil další jezdec z okolí Kroměřížska Jan Štěpánek s Octavií WRC a zkušený Josef Peták s Peugeotem 207 S2000 získal třetí příčku.
„Zaspal jsem v prvních průjezdech, ve druhé rundě jsem zase projel křižovatku a dvakrát mi zhasl motor. Těch chyb tam bylo z mojí strany hodně a o to víc jsem rád, že jsme na absolutní vítězství nakonec dosáhli,“ oddechl si v cíli divokého závodu Roman Odložilík, jenž se do čela probíjel až ze čtvrté pozice, která mu náležela po úvodní erzetě.
Na první místo se dostal s třívteřinovým náskokem na druhého Štěpánka až v posledním měřeném testu, když rozhodující pro konečný výsledek bylo odstoupení Němce Matthiase Kahleho. Toho v samotném závěru zradil motor. „Dnes to bylo se štěstím,“ připustil rodák z Roštění na Kroměřížsku, jemuž triumf v Lužických Horách pomohl i do čela celého šampionátu.
Ten si pochvaloval také svezení ve speciále WRC, neboť jeho Škoda Fabia S2000 ve stejném termínu startovala na Slovensku. „Parádní zážitek. Podvozek už sice něco pamatuje a s nastavením jsme měli trochu problémy,“ přiznal. „Částečně to bylo způsobené i tím, že mechanici z Itálie přijeli na místo těsně před závodem a vůz jsme otestovali asi jen na dvaceti kilometrech,“ doplnil Odložilík.
S druhým místem byl v cíli smířený i Jan Štěpánek, který svého regionálního kolegu držel pod tlakem až do posledních metrů. „Chtěl jsem na Romana zatlačit, poslední erzetu jsme jeli dle mého názoru na doraz, na první místo to ale nestačilo. Na druhou stranu autu ani nám se nic nestalo, což je v tuto chvíli nejdůležitější,“ pravil s nadhledem Štěpánek.
Také třetí regionální posádka s vozem hýřila spokojeností, ačkoliv Milan Pantálek dojel dovezl svoji škodovku do cíle až na šesté pozici. „My se s autem pořád seznamujeme. Máme najeté další kilometry, nikomu se nic nestalo, takže můžeme být pozitivní. Mrzí nás pouze jeden okamžik, kdy se nám nepodařilo auto nastartovat a pár vteřinek jsme ztratili. Ale jestli dojedeme šestí nebo sedmí, je v tuto chvíli celkem jedno,“ poznamenal želechovický pilot.