Valašský pilot totiž bude před Romanem Krestou hájit vedoucí pozici v průběžném hodnocení domácího šampionátu v jednodenních soutěžích a vzájemný souboj těchto jezdeckých es slibuje zajímavou podívanou.

„Neberu to jenom jako souboj s Romanem. Na startu bude víc kvalitních soupeřů. Mé cíle se však nemění. Do každého sprintu jdu s tím, že chci skončit na bedně a získat co nejvíc bodů. Nejinak tomu bude i tentokrát,“ ujišťuje Orsák, jenž se po vítězství ve Vyškově, kde Kresta nestartoval, propracoval s tříbodovým náskokem do čela absolutní klasifikace.

„Toto vítězství jsme hodně potřebovali, protože ve velkém mistráku ani na Slovensku se nám zatím nedaří podle představ. Určitě to byla vítaná vzpruha a věříme, že se na vítězné vlně ještě chvíli udržíme,“ přeje si obhájce titulu z loňské sezony. K samotnému sobotnímu závodu v Pačejově toho ale příliš říct nemohl.

„Ještě nikdy jsem tam nestartoval. Od ostatních kluků jsem však slyšel, že tamní tratě jsou hodně rychlé. To by mi nevadilo, protože by se tím částečně smazaly rozdíly mezi dvoutisícovkami a produkčními auty,“ připomněl Orsák, že i v sobotu bude sedlat svůj tradiční vůz Mitsubishi Lancer Evo IX.

Neznalost samotné trati přitom za velký handicap nepovažuje. „Také minulý závod jsme absolvovali úplně poprvé, ale protože jsme měli velmi dobře napsaný rozpis, nijak nás to nelimitovalo a zvítězili jsme. Podobně připravení musíme být i teď, pokud chceme uspět,“ zdůrazňuje valašský pilot.

Teprve po Pačejově začne řešit veškeré záležitosti týkající se prestižní Barumky. A dá se předpokládat, že jej fanoušci zase po delší době uvidí za volantem nové dvoutisícovky. Zatímco loni se trápil s fiatem, letos hodlá upřednostnit Škodu Fabia S2000. „Je to dobrá značka a kvalitní auto. Už jsem s ním letos startoval v Monte Carlu a byl jsem maximálně spokojený,“ vysvětlil svou volbu.

Definitivní verdikt padne v nejbližších dnech. A je na čase. Vždyť motoristická událost celé sezony startuje již za tři týdny.