Scénář je přitom pořád stejný. Ze soutěže Rally Lubeník musel v sobotu odstoupit z nadějné pozice pro technickou závadu.

Orsák se přitom pral o třetí místo a po šesté z osmi rychlostních zkoušek ztrácel na bronzový stupínek jen necelých osm vteřin. „Do té doby jsem byl s naším výkonem maximálně spokojený. Hned dvě ze tří rychlostních zkoušek, které se jely celkem třikrát, byly postaveny spíš pro silnější vozy a rozhodoval na nich výkon motoru,“ prozradil valašský pilot.

Na techničtější vložce však mohl zabrat i on se svým produkčním autem. Druhý a třetí čas toho byly důkazem. Na předposledním měřeném testu však jeho naděje definitivně pohasly. „Opět se nám pokazil zadní diferenciál. Nedokážu si to ničím vysvětlit, protože kvůli identické závadě jsme museli odstoupit už minulý týden na domácí Bohemce,“ připomněl pilot vozu Mitsubishi Lancer Evo IX.

Na řadu tedy logicky musejí přijít pohovory s vedením týmu. „Takto to dál skutečně nejde. Každou chvíli se na autě něco pokazí. Sponzoři přitom chtějí výsledky a mě nebaví jim pořád opakovat to samé. Nehledě na to, že i mně samotnému to bere chuť do závodění. V podobném duchu už dál pokračovat nemůžeme,“ má jasno Orsák.

Před Barumkou, kterou považuje za vrchol letošní sezony, má k dispozici ještě dva pokusy, jak se vrátit zpět do sedla. První šance přijde už během nadcházejícího víkendu, kdy na Vysočině pokračuje sprinterský šampionát, v němž zatím drží sympatickou třetí příčku. „Podle toho, jak dopadneme, se pak rozhodne, zda pojedeme také další sprint v Pačejově nebo upřednostníme slovenskou soutěž Rajd Rzeszowski,“ doplnil 25letý soutěžák.