Želechovický pilot tak pátý díl domácího šampionátu ve sprintech absolvuje po boku staronového navigátora Jaroslava Nováka, který nahradí Petra Vilímka.

„Petrovi skončila smlouva a rozhodli jsme se, že ji dál prodlužovat nebudeme,“ okomentoval výměnu na postu spolujezdce Milan Pantálek. Víc se k tomuto tématu vyjadřovat nechtěl, ale je nad slunce jasné, že dosavadní výsledky s divácky atraktivním speciálem Škoda Fabia WRC z dílen Profiko Rally Teamu Karla Trněného jej uspokojit nemohly.

Želechovický pilot letos kvůli omezenému rozpočtu startuje pouze v jednodenních soutěžích, na ty se však vyzbrojil špičkovou technikou. V Třebíči a Lužických horách dosáhl na body a vše nasvědčovalo tomu, že je pouze otázkou času, kdy se s novým vozem sžije a začne prohánět čelo startovního pole. Opak byl ale pravdou. Z dobře rozjeté Kopné jej vyřadila technická závada, v Krkonoších skončil zase hluboko v poli poražených.

„Šampionát se teprve v sobotu přehoupne do své druhé poloviny, proto se ještě snažíme vývoj zlomit v náš prospěch a udělat maximum pro úspěch v dalších závodech. Neházíme flintu do žita a věříme, že už na Vysočině se dočkáme dalších bodů,“ řekl ke stávajícím ambicím jezdec Gemini Rally Teamu, který se svým staronovým navigátorem naposledy startoval v rámci prosincové Mikulášské rally ve Slušovicích.

„Jarda ale od té doby nezahálel, jezdil třeba s Danem Landou, takže ze cviku určitě nevyšel,“ nemá obavy z možné nesehranosti Pantálek. K nadcházející soutěži pak říká: „Pro všechny to bude velmi těžký závod, neboť řada rychlostních vložek se oproti předchozím ročníkům změnila a budou úplně nové. Přesto opět míříme vysoko a rádi bychom atakovali absolutní špičku.“