„Přijeli jsme na start a přestal nám fungovat interkom. Jardu jsem vůbec neslyšel a celou rychlostní zkoušku jsem jel v podstatě poslepu. Shodou okolností to byl bohužel nejdelší rychlostní test celé soutěže, měřil skoro patnáct kilometrů a my jsme nabrali víc než minutovou ztrátu,“ líčil želechovický pilot nehoráznou smůlu, která si v jeho případě vybrala svou další letošní daň.

V praxi to znamenalo, že na čelní pozice se probíjel zpět až z počátku páté desítky výsledkové listiny. To však ještě zdaleka nemělo být vše. „Na druhé rychlostní zkoušce nám přestala fungovat převodovka, takže jsme jeli pouze na dva kvalty a třeba do vracáků jsem chodil na čtyřku,“ popsal Pantálek další problémy z průběhu první sekce.

Druhá polovina závodu již byla o něco povedenější, o čemž svědčí i posun na konečnou 14. příčku. „Převodovka ale stále zlobila a řazení bylo čím dál obtížnější. Pokud by alespoň na druhou sekci byla v pořádku, mohli dojet do desítky,“ litoval pilot vozu Škoda Fabia WRC. Takto získal do celkové klasifikace jen dva body.

Utrápený průběh jej mrzel o to víc, že zbrusu nové rychlostní zkoušky na Vysočině byly na jeho speciál jako dělané. „Krásné a rychlé úseky. Kdyby šlo vše jako na testu, určitě skončíme hodně vysoko,“ míní Pantálek. Jako pozitivum tak mohl označit alespoň skutečnost, že spolupráce se staronovým navigátorem Jaroslavem Novákem fungovala na jedničku.

„Jarda je profík. Rozuměli jsme si parádně. V konečném výsledku se to sice kvůli problémům s technikou projevit nemohlo, ale věřím, že už v příštím závodě v Pačejově potvrdíme plánovaný vzestup,“ připomněl jezdec Gemini Rally Teamu lokalitu, v níž sprinterský šampionát v srpnu pokračuje.