Vnímal jste před víkendem důležitost sobotního sprintu?
Byl to zlomový závod. Měli jsme za sebou dvě vítězství, ale také dvě havárie. Bylo potřeba stabilizovat výsledky a vrátit se zpět na vítěznou vlnu. O našem vítězství jsem nepochyboval, ale museli jsme trochu změnit taktiku.
Jak?
Na můj vkus jsme hodně zpomalili, vsadili jsme na jistotu a celý závod jsme absolvovali bez jediné chyby. Moc bych se tím ale nechlubil, protože tempo nebylo nijak závratné. Bylo nám jedno, jestli vyhrajeme o půl minuty nebo o dvě minuty. Vše jsme podřídili výsledku. Ten se nakonec dostavil, takže i kvůli našim partnerům jsme za to rádi.
Hodně jste zapracoval i v tréninkovém procesu. Na co jste se zaměřili?
Na rozpis. Ten stál za naší předchozí havárií v Krkonoších. Chyběla nám v něm poznámka o tom, že před zatáčkou mám brzdit. Tomu jsme se teď chtěli vyhnout a preciznímu rozpisu jsme věnovali během tréninku hodně času. Navíc jsme už ve čtvrtek kvalitně potestovali.
Znovu jste startovali s autem, které utrpělo těžké šrámy po havárii na Kopné. Jak se vám v něm jelo?
Auto bylo poskládané úplně znovu, ale jeho spolehlivost tím ohrožena nebyla. Vůbec na techniku si nemůžeme vůbec stěžovat. Zázemí máme díky našim partnerům perfektní a chceme, aby tomu odpovídaly také výsledky.
Ambice se tedy nemění?
Nemění. Toužíme po doublu. Ve sprintech jsme znovu ve hře o titul a také v okruhovém šampionátu můžeme obhájit titul z loňské sezony. Další týdny hodně napoví o tom, zdali se to povede. Okruhové mistrovství pokračuje tento víkend v Mostě, za další dva týdny na Slovakia Ringu. Mezitím je vložený sprint v Pačejově. Bude toho dost.
A potom Barumka. U té si konečně odpočinete?
Možná po psychické stránce, protože do velkého mistráku nebodujeme a závod samotný si opravdu můžeme užít. Tlak na výsledek nebude takový. Na druhou stranu nechceme zklamat naše partnery, kteří nám start na Barumce umožní, takže pojedeme co nejrychleji s cílem napravit loňský výpadek a dojet v pořádku do cíle.