Auto dovezl zdárně až do cíle, kde na něj zbylo 23. místo. Mezi vozy stejné kategorie dojel čtvrtý.

„Velké problémy nás potkaly ve druhé polovině první etapy. Hned za Želechovicemi se nám na rychlostní zkoušce Pindula ukroutila levá přední poloosa, takže jsme to jen narychlo zalakovali a dojeli jsme se značnou ztrátou. Přesto jsme se rozhodli pokračovat a celý dlouhý Troják i závěrečný Semetín jsme absolvovali bez levé poloosy. Cílem tedy bylo dotáhnout auto do servisu a posbírat přitom co nejmenší ztrátu,“ popsal své problémy zlínský pilot.

Nepříjemnou situaci však nijak nedramatizoval, protože bezpečnost posádky žádným výraznějším způsobem ohrožena nebyla.

„Vše ostatní fungovalo tak, jak má, takže volantem šlo normálně kroutit, jen auto občas cestovalo tam, kam nemělo. Ale s tím jsme si dokázali poradit, i když o závodění to v tu chvíli samozřejmě příliš nebylo,“ připustil Tarabus.

Vzdát se však odmítl a i přes objektivní potíže dál bojoval. „Už jsme se, bohužel, nemohli zapojit do boje o první místo mezi mitsubishi, přesto jsme si závod užívali. Konečný výsledek sice není zase až takový, jaký se nám hlavně na začátku soboty rýsoval, ale neudělali jsme ani ostudu. Celkové pocity jsou veskrze pozitivní, i když k úplné spokojenosti nám ještě něco málo chybí,“ přiznal zlínský soutěžák.

Ten si do hodnocení velkého mistráku připsal po náročné Bohemce body i na prestižní Barumce, čímž částečně napravil lehce pošramocený dojem ze sprintového mistrovství, v němž se mu letos zdaleka nevede podle předsezonních představ. Momentálně mu patří až sedmá příčka.

„Čeká nás teď Horácká rally. Vrátíme se zpátky k fiatu, s nímž jsme se zatím příliš nesžili, a věřím, že tentokrát napravíme dojem z předchozích závodů, v nichž se nám příliš nevedlo,“ řekl ke svému dalšímu programu Tarabus.