„Zaměříme se především na kategorii dvojkolek, kde bychom chtěli atakovat přední příčky,“ neskrývá smělé ambice Antonín Tlusťák, jenž o své konkurenci zatím mnoho neví. „Poněvadž řada jezdců ještě řeší sezonu a může se přihlásit v průběhu šampionátu, přímí rivalové se vykrystalizují až po dvou – třech podnicích,“ očekává zkušený závodník, jenž v seriálu ME má v plánu odjet minimálně osm z 11 závodů. „Poněvadž nemáme podvozek na šotolinu, určitě nepojedeme v Turecku a Řecku. Otazník rovněž visí nad Madeirou, kde se rozhodneme až těsně před uzávěrkou přihlášek,“ připustil 27letý pilot.

Protože kalendář šampionátu starého kontinentu se minimálně kryje s termíny Mezinárodního mistrovství ČR, jsou rozhodnuti bojovat rovněž na tomto poli. „Loni jsme absolvovali pouze čtyři závody. Letos však můžeme startovat na pěti ze sedmi klání, proto se pokusíme i v Česku bojovat o co nejlepší možný výsledek. Poněvadž do konečného účtování se počítá šest nejlepších výsledků, už nyní máme handicap jednoho závodu a nemůžeme si již dovolit zaváhat,“ uvědomuje si Tlusťák.

Třebaže celý svět zmítá ekonomická krize, posádka A. T. Motorsport ji zatím nepocítila. Rozpočet na nadcházející ročník ve výši deseti milionů korun má naplněný. „O krizi se zatím nejvíce mluví. Většina sponzorů nás podporuje dlouhodobě, přičemž nemám signály, že by se to mělo v nejbližší době změnit,“ uklidnil své fanoušky pilot ze Zádveřic, jenž má již svůj speciál v hodnotě přes 130 tisíc eur nachystaný.

„První ostré testy na novou sezonu jsem absolvoval v úterý, kde jsme doladili vše potřebné. Vůz je tak v předstihu nachystán na první závod sezony – Valašskou Rally,“ potvrdil Tlusťák, jenž se už na letošní ostrou premiéru těší. „První závod je vždy především o rozkoukávání, poznávání konkurence. Určitě se pokusíme o co nejlepší výsledek mezi dvojkolkami,“ slíbil za sebe i celý tým Antonín Tlusťák.